Presentació nou «Protocol per a la prevenció, detecció i actuació enfront dels supòsits de violència, assetjament i discriminació a la Universitat Jaume I»

01/03/2023 | UI

Data: 9 de març

Acte: Presentació del nou Protocol a càrrec d'Elsa González Esteban, vicerectora de Responsabilitat Social, Polítiques Inclusives i Igualtat i, Fernando Vicente Pachés, director de la Unitat d'Igualtat.

Títol: «Protocol per a la prevenció, detecció i actuació enfront dels supòsits de violència, assetjament i discriminació a la Universitat Jaume I».

Lloc: Sala de premsa. Edifici de Rectorat.

Hora: 11

Organitza: Unitat d'Igualtat-Universitat Jaume I

Descripció: Amb motiu de la commemoració del Dia Internacional de les Dones, la Unitat d'Igualtat presenta el nou «Protocol per a la prevenció, detecció i actuació enfront dels supòsits de violència, assetjament i discriminació a la Universitat Jaume I» (Aprovat pel Consell de Govern en la sessió núm. 2/2023, de 28 de febrer de 2023).

Informació proporcionada per: Unitat d'Igualtat