Vídeo Universitat de la Laguna

Última modificació: 27/06/2017 | Font: UI

En la Universitat de la Laguna la vigilància de la discriminació, de l'assetjament o de l'agressió laboral, social o sexual cap a la dona és una labor impulsada per la Unitat d'Igualtat de Gènere, havent implementat un Protocol d'actuació davant possibles casos que pogueren detectar-se en l'àmbit universitari.
Es dóna molta importància a la política preventiva. Per açò, la Universitat de la Laguna ha realitzat l'espot dirigit a parelles joves, on s'alerta sobre alguns indicis que són predictius de possibles abusos en el futur. S'ha evitat representar a la dona com a víctima i l'ús d'imatges dramàtiques, ja que està dirigit a les primeres fases d'una relació.
Poden consultar-ho en el següent enllaç:

Video