X Trobada de les Unitats d'Igualtat de les Universitats Espanyoles

Última modificació: 02/06/2017 | Font: UI

El passat 31 de maig i l'1 de juny a Còrdova va tenir lloc la X Trobada de les Unitats d'Igualtat de les Universitats Espanyoles. A la inauguració va acudir el rector de la Universitat de Còrdova i es va llegir el manifest “Les universitats públiques per la igualtat". La conferència inaugural la va impartir Bibiana Aído, representant d'ONU dones a Equador.

Els grups de treball es van centrar en els següents temes: Perspectives acadèmiques i professionals. Una anàlisi de gènere; Estratègies de promoció d'igualtat en la comunitat universitària; Desigualtat i assetjament en la universitat i, Perspectiva de gènere en les convocatòries públiques universitàries

La jornada va permetre intercanviar informació, actuacions i situació de les unitats d'igualtat en el conjunt de l'estat.