L’UJI col·labora en la "III Trobada de Famílies Orgulloses" a Benicàssim

Última modificació: 17/07/2017 | Font: UI

La Universitat Jaume I va col·laborar en la "III Trobada de Famílies Orgulloses" que va tindre lloc el diumenge 9 de juliol de 2017 a Benicàssim organitzat pel col·lectiu per la diversitat afectiva-sexual Castelló LGTBI, el col·lectiu Fam d’os i l’Ajuntament de Benicàssim. La trobada va començar a les 10 del matí al Parc de la Torre de Sant Vicent.

La finalitat d’aquesta activitat és mostrar la pluralitat i la diversitat familiar mostrant els diferents tipus de famílies existents a la societat actual a més de servir com a punt de trobada entre elles.

En aquesta tercera edició s’han previst diverses activitats com ara jocs, xarrades, contes, música i un campionat esportiu a la platja en col·laboració amb l’associació esportiva Samaruc. La Universitat Jaume I va participar amb un estand en el que va mostrar la seua oferta acadèmica, publicacions i informació sobre l’atenció a la diversitat, Unisexsida o la Fundació Isonomia entre d’altres.

Com a novetat, enguany, a més d'associacions LGTBI, també s'inclouen dins de les famílies orgulloses, altres famílies que pateixen discriminació, com són les famílies que tenen algun membre amb una discapacitat sensorial, intel·lectual i/o física, per la qual cosa va comptar amb la presència d'associacions que representen a aquest tipus de famílies com a Plena inclusión i Asperger Castelló.

Més informació