Curs: Apunta't al bon rotllo. Models alternatius de relació afectiu-sexual des dels bons tractes

Última modificació: 17/01/2017 | Font: UI

Descripció: el curs té la finalitat d'afavorir la reflexió sobre les conseqüències i els mites de l'amor romàntic en les relacions afectivosexuals, oferint algunes claus per a l'articulació d'altres alternatives de relació basades en el respecte, la igualtat i els bons tractes.
Dates: de l'1 de febrer a l'1 de març de 2017
Lloc: Online
Durada: 30 hores
Convalidació: 1,5 ECTS

Preu alumnat UJI:  20 (activitat cofinançada per la Unitat d'Igualtat de la UJI)
Preu general: 60€
Preu Xarxa Isonomia: 51€

Inscripció: oberta fins a completar places. La inscripció es formalitzarà per ordre de recepció. Confirmar la disponibilitat de places abans de realitzar el pagament i formalitzar la inscripció. La formalització de la inscripció no es farà efectiva fins a la recepció de tot els documents necessaris.

Formulari d'inscripció

Informació proporcionada per: Unitat d'Igualtat