I Concurs de Tuits contra la Violència de Gènere

Última modificació: 08/11/2016 | Font: UI

Acció 5 del II Pla d’Igualtat de la Universitat Jaume I (2016-2020)

Amb motiu del 25 de novembre, Dia Internacional per l'Eliminació de la Violència contra les Dones, la Universitat Jaume I, a través de la Unitat d’Igualtat, convoca el I concurs de Tuits contra la Violència de Gènere, que té com a finalitat incrementar la conscienciació i sensibilitzar la comunitat universitària.

El concurs consistirà en l’enviament de missatges, lemes o expressions relacionades amb la violència de gènere a través de Twitter, amb una extensió màxima de 140 caràcters.

PARTICIPANTS

Podrà participar-hi qualsevol persona que forme part de l’estudiantat de la Universitat Jaume I.

TERMINI DE PRESENTACIÓ

L’enviament dels tuits es podrà fer des de l’11 de novembre fins el 20 de novembre de 2016 a les 23:59 h.

PROCEDIMENT

Els tuits s'han d’enviar a través de Twitter. El tuit ha d'estar escrit correctament en valencià, en castellà o en anglès i incloure les etiquetes #ViolènciaGènere #UJI (el mateix en qualsevol llengua) dins dels 140 caràcters. Els tuits amb errors ortogràfics no entraran en el concurs.

PREMIS

S’estableix un primer i segon premi que consisteixen en:

a) El guanyador o guanyadora del primer premi rebrà una tauleta Apple IPad Air2 de 32 GB.

b) El segon guanyador o guanyadora rebrà una tauleta Apple IPad Mini2 de 32 GB.

RESOLUCIÓ DEL CONCURS

La Unitat d’Igualtat nomenarà un jurat d’experts i expertes en estudis de gènere, violència de gènere i mitjans de comunicació social, que serà l’encarregat d’avaluar l’originalitat i adequació dels tuits. Entre els seleccionats es premiarà el que tinga un impacte major (nombre de retuits x2 i nombre de «m'agrada» x1).

El jurat estarà compost per les següents persones:

Aguilar Ródenas, Consol. Professora de Didàctica de la Llengua i la Literatura de l’UJI.

Alcañiz Moscardó, Mercedes. Directora de la Unitat d’Igualtat de l’UJI.

Ballester Arnal, Rafael. Degà de la Facultat de Ciències de la Salut de l’UJI.

Escrig Gil, Gemma. Fundació Isonomia.

Gámez Fuentes, M. José. Professora de Comunicació Audiovisual i Publicitat de l’UJI.

Gómez Nicolau, Emma. Professora de Sociologia de l’UJI.

Nos Aldás, Eloísa. Professora de Comunicació Audiovisual i Publicitat de l’UJI.

Soriano Ibáñez, Amparo. Tècnica del Servei de Comunicació i Publicacions de l’UJI.

Vicente Pachés, Fernando. Professor de Dret del Treball i de la Seguretat Social de l’UJI.

El 25 de novembre de 2016 la Unitat d’Igualtat publicarà en la seua pàgina web http://www.ui.uji.es els tuits premiats. Els premis seran lliurats en un acte públic institucional que se celebrarà el dia 25 de novembre, durant el qual les persones guanyadores llegiran els seus tuits.

Castelló de la Plana, 7 de novembre de 2016

Informació proporcionada per: Unitat d'Igualtat