Des del Vicerectorat d’Infraestructures i Serveis (VIS), vam prendre el compromísde millorar contínuament el servei que donem a l’usuari. Per això, entre altresaccions, es va procedir a canviar la plataforma informàtica que suporta les peticionsd’intervenció de l’usuari envers els serveis que depenen d’aquestvicerectorat.
Aquesta plataforma s’integra dins de l’ERP universitari e-UJIer@ is’anomena Registre Virtual - SPI. Accedireu a ella des del’e-UJIer@ (https://e-ujier.uji.es),sota l’epígraf ASSISTENTS EN LÍNIA.
Les millores que incorpora aquesta plataforma de gestió de les relacions amb elsusuaris (Customer Relationship Management, CRM), són:
• Punt únic d’entrada.
• Interfície comuna.
• Millor informació sobre la petició d’intervenció, el que permet unaactuació més acurada del proveïdor del servei i per tant més rapidesa i qualitat.
• Permet a l’usuari fer el seguiment de l’estat de la seva petició.
A continuació s'expliquen les instruccions que caldrà que seguiu per al seufuncionament.
Es troben englobades dins de les següents característiques:
Aquests tipus aniran progressivament augmentant depenent de les necessitats.
En aquest punt cal significar que, la manera de realitzar una petició serà igual pera tots, és a dir, el director d'un departament o cap d'un servei haurà de realitzar elsmateixos passos que qualsevol altre usuari PAS / PDI / Guest / Estudiantat (aquestsúltims només en alguna de les categories ofertades).
Obriu el navegador Web i introduiu la següent URL per a accedir a l'ERPuniversitari e-UJIer@ https://e-ujier.uji.es
|
||
. | ||
Una vegada accediu a la pàgina de l'e-UJIer@ polseu l'enllaç "Registre Virtual -SPI" dins d'ENTORN OPERATIU |
||
|
||
|
Aquesta pantalla variarà si el sol·licitant és:
La imatge superior és la pantalla que veurà si l'usuari s'inclou en el Cas 1. Laimatge inferior la veurà l'usuari del Cas 2. En qualsevol de les dues pantalla, haureu depolsar "Nova Sol·licitud".
Visualització Cas 1 |
||
Visualització Cas 2 |
||
Aquesta pantalla es troba dividida en diverses categories (aqui les veiem remarcadesamb un marc roig).
|
||
Els procediments automatitzats (a dia de la data d'aquest manual) són els queapareixen en aquest exemple. Gradualment s'aniran afegint més, conforme es vagensol·licitant, així com la parametrització dels mateixos.
Polseu sobre la sol·licitud corresponent i omplir els camps amb la informació que esdemane per a cada cas. Disposeu a més d'una FAQ per a cada procediment on podreu trobarinformació addicional sobre la petició que aneu a sol·licitar.
Sempre i en tot moment podem consultar les peticions que hem anat realitzant. Per aaixò, hi ha un enllaç denominat "Consulta de sol·licituds realitzades".
|
||
Independentment del tipus de sol·licitud trobarem, per ordre de número de petició,un registre de sol·licituds que poden ser, les que estan actualment en curs, denegades,cancel·lades, tancades per finalització del procés o veure totes al mateix temps. Per aaixò, cal que polseu la casella desplegable que es troba en la part superior dreta"Veure sol·licituds amb l'estat:". Per a editar la petició cal que polseusobre el número de ordre.
|
||
RECORDEU QUE: La persona encarregada d'aprovar o denegar lespeticions, que en aquest cas serà el director del departament, cap del servei o personaen qui es delege, rebrà en el seu compte de correu, un missatge comunicant-li que tépendent una petició (en el missatge s'indica de quin tipus és).
MOLT IMPORTANT:
Aquest missatge no té cap validesa, és merament informatiu. No s'haurà de reenviar ni contestar ja que l'enviament el realitza el propi sistema del SPI. Tampoc s'haurà d'imprimir per a enviar-lo com a petició acceptada o denegada. L'única forma correcta de tramitar-ho és pel procediment establit del SPI. El sistema enviarà a manera de recordatori, un missatge cada 15 dies fins que s'atenga. |
|||
Aquest procés és molt senzill i sempre és igual. Per a firmar cal que polseu sobrel'enllaç "Firmar sol·licituds".
|
||
En aquesta pàgina trobareu la següent informació:
Per a editar la petició polsar en el número de sol·licitud.
![]() |
||
La signatura de sol·licituds consta d'una sèrie de zones clarament diferenciades.
Al final, trobareu els botons on polsareu per a firmar (a) o denegar (b) lasol·licitud en tràmit.
|
||
|
||
|
||
Quan polseu els botons, depenent si s'aprova o denega, us apareixerà una pantallad'avís com la d'aquí baix. Haureu d'acceptar o cancel·lar per a passar a l'últimavista del procés.
|
|
|||
En aquesta pàgina la informació que es facilita és, el tipus de procediment i el nomdel sol·licitant i el número de sol·licitud.
Tornem a trobar-nos amb les fases del procés i finalment, el lloc destinat per a quela persona encarregada d'autoritzar, escriga breument l'acceptació o denegació de lapetició.
Per finalitzar, polseu "Enviar".
|
||
Cal ressenyar que, si es denega en aquest punt, la tramitació no segueix endavant.L'usuari que va fer la petició, rebrà un missatge automàtic comunicant-li el motiu dela denegació. És per açò que és important que s'incloga una descripció del motiu.
Açò mateix ocorre si s'autoritza, però en aquest cas, la tramitació passa a unaaltra fase (si n'hi ha) amb l'explicació afegida per a coneixement del següent o delusuari final si no hi ha més fases.