Diferència entre homologació i legalització

Màsters universitaris
Última modificació: 14/03/2017 | Font: SGDE

L’homologació d’una titulació i la legalització d’aquesta són dos procediments independents que tenen diferents efectes legals.

La legalització és el procés pel qual les autoritats d’un país acrediten que el títol és vàlid i ha sigut expedit per l’autoritat competent per a fer-ho. Vies de legalització

L’homologació és un procés pel qual el Ministeri d’Educació, Cultura i Esport espanyol equipara una titulació d’una universitat de fora de l’EEES a la corresponent titulació espanyola, a l’efecte de l’exercici de la professió a Espanya.

Aquest tràmit no es competència de les universitats.

Els que indiquen en el formulari de preinscripció que posseeixen l’homologació del títol hauran d’acreditar-ho adjuntant la resolució d’homologació del Ministeri d’Educació, Cultura i Esport espanyol. En cas de no fer-ho, podran ser exclosos del procés de preinscripció.

Punxeu ací per veure una resolució d´homologació.

Informació proporcionada per: Servei de Gestió de la Docència i Estudiants