Llista d'espera i adjudicacions de vacants

Curs 2017/18
Última modificació: 24/07/2017 | Font: SGDE

En el curs acadèmic 2017/18 no es realitzarà assemblea presencial d’adjudicació de vacants.

• Procediment per tal de continuar en llista d’espera

L’estudiantat que estiga en llista d’espera i continue interessat en alguna titulació ha d’accedir a l’apartat "vull continuar en llista d’espera" on deurà indicar una adreça de correu electrònic, un número de telèfon mòbil i seleccionar aquells graus en els que vol continuar en llista d'espera.

L'estudiantat que no realitze aquest procediment serà exclòs automàticament del llistat i perdrà l’opció de ser admès en la titulació.

El termini per a confirmar l’interès a continuar en la llista d’espera serà del 14 al 23 de juliol.

• Consulta adjudicació de vacants

En qualsevol moment es podrà consultar l'estat de l'adjudicació de vacants d'aquelles titulacions sobre les quals previament s'ha completat el procediment de "vull continuar en llista d'espera".

L'estudiantat al qual se li ha assignat una plaça vacant rebrà una notificació, per SMS i/o correu electrònic. També es podrà consultar al portal del nou estudiant, el dia de matrícula, el nombre de vacants i l’assignació de plaça.

Les persones a les quals s’ha adjudicat una plaça vacant s’han de matricular el dia assignat, en cas contrari perdran els seus drets.

La primera adjudicació serà el dia 25 de juliol.

A partir de l’adjudicació de plaça es podrà accedir a la matrícula fins el dia 27 de juliol.

En cas de produir-se noves vacants, el dia 5 de setembre es realitzarà la 2ª adjudicació de vacants. Posteriorment, durant la primera quinzena de setembre les adjudicacions es duran a terme els dimarts i dijous; i durant la segona quinzena de setembre, els dijous.

Consultar noves adjudicacions

• Matrícula de les primeres adjudicacions de vacants
  • Presencial

Dies 25 i 26 de juliol: De 9:00 a 14 hores, a l'aula de matrícula de l’edifici ampliació de la Biblioteca.

Per accedir a la matrícula has de obtindre el usuari i la clau d'accés. Si ja el tens pots accedir a la nova matrícula amb aquest mateix usuari.

• No presencial

Dies 25 i 26 de juliol, a l’adreça http://matricula.uji.es.

Es podrà accedir a la matrícula fins el dia 27 de juliol.

IMPORTANT: Si ja estàs matriculat en un altra titulació, has de sol·licitar l’anul·lació.

Informació proporcionada per: Servei de Gestió de la Docència i Estudiants