Proves de selecció en esports d’equip de l’UJI

Representa la teua universitat i guanya crèdits fent esport
Última modificació: 25/07/2017 | Font: SE

La lliga CADU és una competició interuniversitària de caràcter oficial en què competeixen set universitats de la Comunitat Valenciana.

L'objectiu d'aquest campionat és fomentar la pràctica esportiva entre l'estudiantat de les universitats valencianes, a través de competicions reglamentades. Els esports d’equip CADU són: futbol masculí, futbol sala masculí i femení, bàsquet masculí i femení, handbol masculí i femení, voleibol masculí i femení i rugby masculí. A més, hi ha una línea de competició en esports individuals.

Els esportistes que participen en aquestes competicions podran beneficiar-se de les ajudes acadèmiques incloses en el Pla d’Ajuda a Esportistes Universitaris (PADU) per acudir almenys al 80% dels partits de les seleccions universitàries i/o per assistir almenys al 80% dels entrenaments de les seleccions universitàries, amb un màxim de 2 crèdits.

D’altra banda, els components d'un equip que represente l’UJI en aquestes competicions tenen dret a un dia a la setmana de musculació, a més de disposar de material esportiu i transport al lloc de competició.

Els estudiants interessats a participar en aquesta competició han de presentar-se a les proves de selecció.

Informació proporcionada per: Servei d'esports