Convocatòria del programa de beques "Càtedra Endavant Villarreal CF de l'Esport de la Universitat Jaume I"

Resolució de 10 de maig de 2017 del Rectorat de la Universitat Jaume I
Última modificació: 22/06/2017 | Font: SE

Tots aquells esportistes universitaris que compaginen la vida acadèmica amb l'esport de competició ja poden sol·licitar les beques "Càtedra Endavant Villarreal CF de l'Esport de la Universitat Jaume I" amb una dotació econòmica de 30.000 euros, 5.000 euros més que l'any anterior.

Fins al 23 de juny de 2017 estarà oberta la quinta convocatòria de beques.

Les beques són de tipus econòmic i no superaran mai els 1.000 euros per esportista. El nombre i les quantitats de les beques s'establiran d'acord amb les sol·licituds rebudes i el barem establit.

Els requisits per a poder accedir aquestes beques, tal com es publiquen en la resolució del 10 de maig de 2017, són els  Estudiants universitaris esportistes que formen part del programa d'esportistes d'elit, o que competeixen en campionats universitaris o participen en competicions organitzades per federacions, i també esportives amb diversitat funcional que participen en competicions federades d'esport adaptat.

Més informació de la beca ací:

Video: Servei de comunicació i publicacions (Unitat de Producció Audiovisual)

Informació proporcionada per: Servei d'esports