El Servei d'Esports ofereix un 50% de descompte en activitats amb professorat

Última modificació: 20/10/2017 | Font: SE

El Servei d’Esports de la Universitat Jaume I Castelló ofereix des del 27 de novembre un descompte d’un 50% en les activitats amb professorat de les que encara tenen places lliures al primer semestre. La reducció en el preu s’aplicarà en la taxa corresponent al perfil de cada usuari o usuària, a excepció d’aquelles persones amb targeta esportiva del Servei d’Esports que ja gaudeixen de reduccions per aquesta condició.

Amb aquesta mesura el Servei d’Esports pretén que aquelles persones que no van tenir oportunitat d’inscriure’s a l’inici de curs per falta de temps o de places, puguen practicar esports durant el que resta de semestre amb l’opció de renovació preferent per al segon semestre. En les places oferides s’inclouen activitats esportives, de condicionament físic i salut, i aquàtiques.

Estaran excloses de l’oferta accions especials, com ara les activitats a la natura, cursets de pàdel o tennis o les activitats amb abonament com en el cas de l’equitació.

Més informació: Activitats Servei d'Esports

Informació proporcionada per: Servei d'esports