Sòl pelvià

12/07/2017 | SE

Tres parts oblidades del nostre cos que has de conèixer, cuidar i organitzar per millorar la teva qualitat de vida.
El sòl pelvià pot veure compromesa la seva salut, si ho està la d'altres parts de la nostra anatomia. Un suport dempeus correcte, un cap equilibrat i alçada, poden evitar el seu debilitament.
A les classes cada zona es tractarà de manera independent percebent les seves característiques i donant-los acomodament i flexibilitat.
També buscarem i sentirem la relació que hi ha entre elles, amb l'objectiu d'identificar i adquirir les posicions més beneficioses per al conjunt.
Tot el treball serà conscient i suau i estarà dins d'un context respiratori.
Els exercicis es desenvoluparan des de la posició de descàrrega, passant per quatre suports, posició d'asseguts i dempeus, amb la finalitat de poder transferir-los a la vida diària.

Dates de les activitats del primer semestre

  • Inici: A partir del 3 de'octubre de 2017
  • Fi: Fins el 30 de gener de 2018

Dates de les activitats del segon semestre

  • Inici: A partir de l'1 de febrer de 2018.
  • Fi: 31 de maig de 2018
Informació proporcionada per: Servei d'esports
Universitat Jaume I CIF: Q-6250003-H Av. de Vicent Sos Baynat, s/n 12071 Castelló de la Plana, Espanya
Tel.: +34 964 72 80 00 Fax: +34 964 72 90 16