Venda interna

11/04/2022 | SCP
Compartir

Compartir

Facebook
X
Linkedin
Whatsapp
Gmail
Imprimir

Des de l'any 2000, el Servei de Comunicació i Publicacions ofereix la possibilitat d'adquirir internament productes de marxandatge de la institució, és a dir, articles amb la identitat visual de la Universitat Jaume I. Per tant, qualsevol servei, departament o projecte de la Universitat pot fer una sol·licitud en línia del que anomenem internament «regals protocol·laris» i carregar la compra al pressupost d'aquest.

A banda, des d'octubre de 2002, qualsevol persona, siga de la comunitat universitària o no, pot adquirir externament els productes de marxandatge de la Universitat Jaume I a tres empreses ubicades als locals de l'Àgora del campus del Riu Sec.

Per realitzar la sol·licitud de productes de marxandatge de la Universitat Jaume I de forma interna, el que anomenem «regals protocol·laris», s'han de seguir el procediment següent:

  • Pas 1. Selecció dels productes
    Entreu en Adquisició de productes i feu la selecció dels productes que voleu demanar, cal indicar la quantitat que voleu sol·licitar de cadascun. Després que els heu seleccionat, heu de prémer el botó «Afegir a la llista». Per conèixer les característiques i imatges dels productes podeu anar directament a la relació de característiques dels productes.
     
  • Pas 2. Validació dels productes seleccionats
    A la part superior de la pàgina apareixerà una taula dels productes seleccionats, amb una llista dels productes que s'han demanat amb la indicació del preu total de la petició que s'ha realitzat. Podeu eliminar els productes que vulgueu o afegir-ne de nous a la taula «Selecció de productes». En finalitzar la selecció, cal prémer la icona «Validar». Aleshores arribareu a una pàgina on s'ha d'indicar el nom d'usuari i la contrasenya*.

    Nota important: únicament si la comanda és a càrrec d'un projecte d'investigació, no premeu el botó Validar i aneu directament a la «Sol·licitud a càrrec d'un projecte d'investigació». Aquest tipus de sol·licituds no quedaran registrades electrònicament. El pas 3 és totalment diferent al que s'indica més endavant i haureu de seguir les indicacions que trobareu en la mateixa sol·licitud.
     

  • Pas 3. Confirmació de la comanda i enviament de la petició
    Després que us heu identificat, entrareu a la pàgina final del procés des d'on s'envia la petició definitiva. Cal comprovar les dades de qui fa la sol·licitud i emplenar tots els camps (és obligatori emplenar els camps de codis de centre, subcentre, projecte i subprojecte). Si es desconeix algun d'aquests codis, cal consultar-los al personal d'administració de la unitat organitzativa que vol fer la comanda. Finalment, quan tot estiga correcte heu de prémer el botó «Enviar petició».

    Aquesta acció us portarà a la pàgina «Petició registrada» on apareix la comanda final que s'ha realitzat. Aquesta informació la rebrà per correu electrònic el sol·licitant i el director/a del departament o servei corresponent, que aprovarà o denegarà la petició realitzada.

Si teniu cap dubte o suggeriment sobre els productes de marxandatge de la Universitat Jaume I o sobre el procés de comanda, podeu enviar un missatge electrònic a l'adreça <regals@uji.es>.

* Nota: Per tal de garantir l'autenticitat del sol·licitant, cal que aquest s'identifique amb el nom d'usuari i la contrasenya (login i password) que utilitza normalment per llegir el correu electrònic. Per exemple, un usuari que tinga l'adreça de correu jaume@sg.uji.es ha d'introduir com a usuari el nom que hi ha abans de l'arrova (@), en aquest exemple seria jaume i, com a contrasenya, la que utilitza per al compte de correu electrònic de la Universitat.

 

Informació proporcionada per: Servei de Comunicació i Publicacions