Publicacions de la Universitat Jaume I presenta les seues novetats a la Plaça del Llibre 2015 de València

19/11/2015 | SCP

Publicacions de la Universitat Jaume I presenta les novetats a la Plaça del Llibre 2015, la fira dels llibres valencians i en valencià, que té lloc del 18 al 22 de novembre a l’Octubre Centre de Cultura Contemporània de València.

Divendres 20 de novembre, a les 18 hores, l’UJI presentarà els llibres L'aportació lèxica del canonge Teodor Tomàs, Catàleg de recursos didàctics i per a la investigació de les ciències socials i Entrena't les neurones. Programa de rehabilitació neurocognitiva per a pacients amb trastorn mental greu. La presentació comptarà amb la presència dels autors.

Així mateix, dissabte 21 de novembre, a les 11h, presentarà la col·lecció completa «Història i Memòria» dirigida per la professora Rosa Monlleó. A més, coincidint amb les activitats que realitza el Grup de la Recerca per la Memòria Històrica, l’UJI promociona aquesta col·lecció en l’exposició «Més de 10 anys de memòria histórica» que es pot visitar durant el mes de novembre a la Llotja del Cànem, Seu de la Ciutat, on es poden trobar tots els títols publicats.