La Universitat Jaume I ha participat a la setmana del llibre en català

14/10/2015 | SCP

La Universitat Jaume I ha participat a la Setmana del Llibre en Català instal·lada a l’avinguda de la Catedral de Barcelona entre el 3 i el 13 de setembre, en l’estand Editorials Valencianes, organitzat per FULL (Fundació pel Llibre i la Lectura) que agrupa l’Associació d’Editorials del País Valencià, el Gremi de Llibreters i altres associacions del sector.

Publicacions de la Universitat Jaume I que ha portat les novetats editorials en català, ha estat representada enguany per la presència de la professora Rosa Monlleó, autora de diversos llibres i directora de la col·lecció Història i Memòria, i la professora Micaela Moro, que va presentar la seua novetat editorial Entrena’t les neurones, que formen part del catàleg editorial, continuament actualizat en la web.

En aquesta edició, segons l’organització, s'han assolit els objectius proposats: tant l'assistència de públic als actes, tot i la pluja d'alguns dies, com les vendes s'han incrementat de forma notòria. La Setmana ha continuat teixint complicitats amb el públic, les biblioteques, les escoles i els mestres, les entitats culturals i les empreses privades per avançar en el foment de la lectura en català i la 'creació' de nous lectors.

L'Associació d'Editors del País Valencià, que ha tornat a La Setmana després 4 anys d'absència, han declarat "estem molt satisfets d'haver tornat a La Setmana. A més, d'aquesta edició agraïm que dins de la programació de les activitats s'haja inclòs un dia dedicat als autors valencians. Pel que fa a l'organització i a l'atenció als expositors, ha estat immillorable. Esperem que l'any que ve, puga'm gaudir una altra volta  d'aquesta oportunitat per exposar els nostres llibres a la ciutat de Barcelona."

FUNDACIÓ DEL LLIBRE I LA LECTURA

La Universitat Jaume I també prepara ja la seua participació a la Fira Internacional del Llibre LIBER 2015, que tindrà lloc del 7 al 10 d'octubre a Madrid.