Condicions d'ús

Última modificació: 27/07/2017 | Font: SCP

Procediment de la reserva

Les reserves es poden fer enviant un correu electrònic a menador@uji.es

El personal de la seu es posarà en contacte amb vosaltres per a confirmar la disponibilitat de l’espai sol·licitat. 

Sala de conferències

  • Capacitat: 80 persones 
  • Material audiovisual: megafonia, canó i ordinador 
  • Connexió a Internet: sí 
  • Gravació àudio: sí 
  • Accés discapacitats: sí 

En fer la reserva haureu d’especificar quins d’aquests materials necessitareu per tal de comprovar disponibilitat i, si escau, que es puguen fer les gestions corresponents amb previsió. 

Horaris del Menador

  • Dilluns a divendres: 7.30 - 21 h. Dissabtes: 10 a 14 h / 17 a 21 h. Diumenges: 10 a 14 h

  • Agost tancat. 

  • Horaris especials: Nadal, Magdalena i Setmana Santa i Pasqua. 

Aclariments

Si ja heu efectuat la vostra reserva, per a modificar o cancel·lar una petició heu de posar-vos en contacte amb el personal del Menador.

Si necessiteu muntar algun equipament propi, rebre els assistents a l’activitat abans de l’hora d’inici o voleu venir a provar els materials a la sala un altre dia diferent del de celebració, heu de posar-vos en contacte amb el personal del Menador.

Si voleu que donem difusió del vostre acte al nostre web (www.menador.uji.es), podeu-nos fer arribar els materials promocionals o direcció web amb informació a menador@uji.es. També podeu fer-nos arribar materials promocionals de l’activitat en format paper per correu intern (sols personal de la Universitat Jaume I) o per correu ordinari (Menador espai cultural - Plaça Hort dels Corders, 4. 12001, Castelló de la Plana).

Informació proporcionada per: Servei de Comunicació i Publicacions