panoramica UJI

Lloc: Menador espai cultural

Entitat: Universitat Jaume I – Ajuntament de Castelló

Horari de sala:

De dimarts a dissabte de 10 a 14 h. i de 17 a 20.30 h. Diumenges i festius de 10 a 14 h.

Breu descripcióL'exposició, formada per més de 150 fotografies es divideix en sis blocs. Les principals temàtiques tractades són el matrimoni forçat i infantil; la fugida; la drogodependència; el suïcidi; els avanços legals i la realitat; i les conseqüències de la impunitat i la guerra. També es mostren dones contracorrent, dones que malgrat el seu context han trobat la manera si es fes escoltar en aquest ambient d'hostilitat o de tenir presència en l'àmbit públic, tan restringit als homes a Afganistan. Per a dur a terme aquest projecte han sigut necessaris sis anys. Les primeres fotografies es van realitzar en 2009 i les últimes l'any 2014. Han sigut necessaris vuit viatges de llarga durada a Afganistan per part del fotògraf Gervasio Sánchez i la participació de Mónica Bernabé, que porta quasi 8 anys vivint en l'Afganistan, així com el suport de l'única entitat espanyola que treballa a Afganistan, ASDHA.

Invitació

Informació proporcionada per: Servei de Comunicació i Publicacions