Les Administracions Públiques gestionen nombroses dades de caràcter personal tant en suports físics com en paper.
La Universitat Jaume I ofereix un servei de destrucció de documentació confidencial de conformitat amb el que es disposa en la normativa vigent.
Aquest servei es presta per l'empresa Recuperacions Vila, S.L. des del 3 de juliol de 2021, que va entrar en vigor el contracte SE/19/21
Dues vegades a l'any, des de Secretaria General en coordinació amb Assumptes Generals, s'informa a la comunitat universitària perquè es deposite en els punts de recollida dels edificis establits en el plec, la documentació confidencial i així, posteriorment les persones responsables l'arrepleguen i lliuren a l'empresa contractista per a la seua posterior destrucció.
PREPARACIÓ DE LA DOCUMENTACIÓ PER A LA SEUA RETIRADA.
La Universitat depositarà en els corresponents punts de recollida els suports de documentació en bosses o caixes de cartó, en tots dos casos, degudament tancades mitjançant nus, en el cas de les bosses, o precintades, en el cas de les caixes. Així mateix, haurà de depositar-se de manera separada la documentació en paper de la que està en altre suport (discos,…).
TIPUS DE DOCUMENTACIÓ.
Documentació procedent d'exàmens, treballs i projectes que, una vegada finalitzat el període durant el qual han de conservar-se, fa necessari la seua eliminació.
Documentació confidencial que, pel transcurs del termini, prescripció d'accions o altres raons, esdevé obsoleta o deixa de tenir interès per al compliment dels seus objectius.
Documentació que puga contenir dades subjectes a la protecció de la Llei orgànica de Protecció de Dades Personals i Garantia dels Drets Digitals, així com uns altres de caràcter confidencial.