Curs d'actualització del GRE per a les Unitats de Gestió (1ª part)

16/02/2017 | RRHH
Compartir

Compartir

Facebook
X
Linkedin
Whatsapp
Gmail
Imprimir

Modalitat: presencial

Destinataris: PAS de l’UJI amb preferència dels tècnics i caps de negociat de les unitats de gestió.

Objectius:

- Conèixer la comptabilització de les distintes fases del pressupost i de les fases de la despesa.

- Aprendre tècniques per a resoldre els casos comptables no habituals.

-  Conèixer les últimes millores del programa de gestió GRE.

- Conèixer el funcionament en l’UJI de la facturació electrònica i les previsions de la seva gestió en el futur pròxim.

- Conèixer casos pràctics de diferents casos possibles en la gestió de rebuts.

- En base al coneixement de la comptabilització del pressupost i fases de despeses, realitzar consultes en Discoverer.

Continguts:

1. El Pressupost UJI. Modificacions. Comptabilització del pressupost.

2. Les despeses. Comptabilització de les diferents fases. Resolució d’incidències.

3. Abonaments i cobros extra pressupostaris. Comptabilització i possibles incidències.

4. Diferents casuístiques en la gestió de despeses, abonaments i cobros. Resolució d’incidències.

5. Últimes millores implementades en el programa GRE.

6. Factures electròniques, com gestionar-les.

8. Gestió de rebuts UJI, GRU.

9. Introducció a Discoverer. Consultes senzilles.

Durada: 12 hores

Participants: mínim 10 i màxim 20 persones

Lloc: Aula de Formació (Sala A 2021SM) (Edifici Ampliació Biblioteca)

Calendari:

Febrer, 23

Març, 2, 9, 16, 30

Abril, 6

Dies: Dijous

Horari: de 13 a 15 hores

Professorat: Victor Viciano Isasi (Servei de Gestió Econòmica)

Termini d’inscripció: del 31 de gener al 15 de febrer de 2017

Avaluació: Per poder superar el curs i obtenir el certificat corresponent, cal obtenir la qualificació d’apte/apta en la prova final. Per poder presentar-se a aquest examen és condició necessària haver assistit, com a mínim, al 80% de les hores del curs.

Informació proporcionada per: Servei de Recursos Humans