El projecte de la Facultat de Ciències de la Salut, fase 1, seleccionat com a finalista de la VI Edició dels Premis de Construcció Sostenible de Castella i Lleó

26/01/2017 | OTOP

L'Oficina Tècnica d'Obres i Projectes va presentar a la VI Edició dels Premis de Construcció Sostenible de Castella i Lleó, organitzats per l'Institut de la Construcció de Castella i Lleó, el projecte de la Facultat de Ciències de la Salut, fase 1.

La Facultat de Ciències de la Salut fase 1 ha sigut certificada pel Green Building Council Espanya (GBCe) com a edifici verd (altres usos), obtenint quatre fulles verdes d'un màxim de cinc. L'edifici ha sigut dissenyat amb criteris de sostenibilitat i eficiència energètica, i reuneix els requisits per a optar al Premi de Construcció Sostenible.

Finalitzat el termini d'inscripció el passat 31 de maig, s'han presentat 107 candidatures, la qual cosa consolida aquest premi com un referent nacional amb propostes arquitectòniques que incorporen criteris respectuosos amb el desenvolupament sostenible i el medi ambient. Com a finalistes, s'han seleccionat 19 candidatures, de les quals, 9 pertanyen a l'àmbit geogràfic de Castella i Lleó, i 10 a la resta de l'Estat español. La proposta presentada per la Universitat Jaume I és l'única seleccionada de les 7 candidatures de l'àmbit de la Comunitat Valenciana. Al novembre d'enguany es designaran els guanyadors.

Informació proporcionada per: Oficina Tècnica d'Obres i Projectes