En l'actualitat, les organitzacions esportives s'han constituït com a grans productores de contingut en l'ecosistema de l'entreteniment.
Si bé encara continua sent rellevant el paper dels mitjans de comunicació tradicionals, els clubs, federacions, competicions, esdeveniments i esportistes utilitzen tots els canals digitals al seu abast per a contactar directament amb els seus públics conformant una comunitat o audiència al voltant d'una activitat o d'una passió.
A través d'aquesta microcredencial, l'alumnat explorarà les noves tendències en aquest àmbit, coneixent de mà de professionals i acadèmics que operen en la indústria de l'esport o investiguen sobre ella. Per a això, s'establiran alguns fonaments teòrics i s'aprofundirà en l'experiència de la comunicació digital d'algunes organitzacions esportives de diferents esports com el futbol, el motorsport, el trail, el running, el bàsquet o el ciclisme.
Sessió 1:
Sessió 2:
Sessió 3:
Sessió 4:
Sessió 5:
Sessió 6:
Sessió 7:
Sessió 8:
Objectius i metodologia
El curs es desenvolupa a través de 8 sessions docents i un treball pràctic. Les sessions tenen una duració de 2,5 hores i seran a través de videoconferència sincrònica.
Càrrega lectiva
2 crèdits ECTS.
Modalitat
Virtual.
Dates
Del 3 de juny al 3 de juliol de 2025.
Lloc
Aula virtual i Google Meet.
Calendari
Juny: 3, 5, 10, 12, 17, 26.
Juliol: 1, 3.
Dimarts i dijous en horari per determinar.
Dirigit a
Persones entre 25 i 64 anys, complits en data d'inici del curs, amb estudis mitjans o superiors relacionats amb la comunicació o experiència o interès professional en la comunicació esportiva.
Direcció acadèmica
Guillermo Sanahuja Peris
Dept. de Ciències de la Comunicació de la Universitat Jaume I.
guillermo.sanahuja@uji.es
Professorat
Inscripció
Del 15 d'abril al 29 de maig de 2025 a través d'inscripcio.uji.es.
En el moment de la matrícula serà obligatori facilitar DNI i resta de documentació justificativa.
La realització del curs es confirmarà en finalitzar el període d'inscripció o quan es cobrisquen les places.
Preu de matrícula
Matrícula subvencionada pel Pla Microcreds:
Avaluació
L'avaluació es realitzarà a través de l'elaboració d'un sintètic pla de comunicació digital per a una organització o esdeveniment esportiu.
Certificat
Títol de Microcredencial Universitària expedit per la Universitat Jaume I de Castelló d'acord a les especificacions d'Europass, un format digital, portable i fàcilment recognoscible en la Unió Europea.
Crea el teu perfil Europass i conserva els certificats de microcredencials, títols i altres documents en la teua biblioteca Europass.
Més informació sobre inscripcions i matrícula
Fundación Universitat Empresa (FUE-UJI)
Adreça electrònica: formacion@fue.uji.es | Pàgina web: https://www.microcreds.uji.es
Tel. (+34) 964 38 7222, (+34) 964 38 7209
Edifici de l'Escola de Doctorat i Consell Social. Campus del Riu Sec. 12071 Castelló de la Plana
Avisa'm quan s'obri la inscripció