Bioinfogenómica

BIG

Informàtica biomèdica, bioinformàtica, epidemiologia genòmica, nutrigenòmica, gestió i auditoria de qualitat en investigació biomèdica, enginyeria de programari amb procés unificat i llenguatge unificat de modelització, integració de sistemes d’informació en salut.

Codi del grup: 189

Coordinació
Coltell Simón, Oscar
Centre
ESCOLA SUPERIOR DE TECNOLOGIA I CIÈNCIES EXPERIMENTALS
Departament
Dep. de Llenguatges i Sistemes Informàtics
Personal investigador Dedicació al grup
Lizán Tudela, Luis Vicente 100 %
Tosca Segura, Ricardo 100 %

Línies d'investigació

• Propòsit general: aplicació d’enfocaments metodològics i formals de l’enginyeria del programari i l’enginyeria d’integració de sistemes, i desenvolupament d’instruments de control de l’auditoria informàtica, per al disseny, desenvolupament, validació i control de sistemes informàtics biomèdics com a suport a la investigació en els estudis d’epidemiologia genòmica.
  • Biomedicina computacional en epidemiologia genòmica i nutrigenòmica.

Serveis tecnològics i tècniques disponibles

• Disseny i desenvolupament de solucions computacionals en biomedicina amb tecnologies avançades d’enginyeria d’aplicacions i serveis web.
  • Disseny i desenvolupament de mètodes i sistemes bioinformàtics per a biomedicina i biologia molecular.
  • Consultoria en l’aplicació de sistemes de gestió de qualitat en xarxes, grups i projectes d’investigació. Auditories de qualitat.

Codis UNESCO

Filtrar publicacions i projectes

Projectes d'investigació finançats amb fons públics

(Veure detalls)