Coordinació:
Dep. d'Estudis Anglesos
Nombre de doctors: 10
Àrees d'aplicació:
Aquest grup va nàixer com a ESP fa més de 25 anys, i sempre s’ha centrat en l’anàlisi del discurs especialitzat en anglès i de la seua aplicació per a millorar les tasques d’investigació i docència a la universitat i al seu entorn professional. Així, la nostra investigació consisteix en l’anàlisi multimodal del discurs de l’anglès acadèmic, del discurs econòmic i dels negocis, del turisme, de les enginyeries, i de les ciències de la salut. També investiguem sobre la millora de l’ensenyament i aprenentatge del discurs especialitzat, així com la integració de l’aprenentatge de continguts i llengües a l’educació superior.
Membres
Direcció |
---|
Personal investigador doctor | Dedicació al grup |
---|---|
100 % | |
100 % | |
100 % | |
100 % | |
100 % | |
100 % | |
100 % | |
100 % |
Personal investigador en Formació | Dedicació al grup |
---|---|
100 % | |
100 % | |
100 % | |
100 % | |
100 % | |
100 % | |
100 % | |
100 % |
Línies d'investigació
Projectes
Organisme | Codi | Títol | Inici | Fi |
---|---|---|---|---|
UJI | UJI-2023-07 | ANÁLISIS MULTIMODAL DE LOS GÉNEROS ACADÉMICOS DIGITALES EN CONTEXTOS DE INGLÉS COMO LENGUA DE ESPECIALIDAD: DESCRIPCIÓN Y APLICACIÓN PEDAGÓGICA EN LA DOCENCIA UNIVERSITARIA | 01/01/2024 | 31/12/2026 |
AEI | PID2021-127827NB-I00 | CIBERGÉNEROS Y DOCENCIA EN INGLÉS. ANÁLISIS MULTIMODAL DE LOS GÉNEROS DIGITALES DE USO ACADÉMICO Y SU IMPLICACIÓN PEDAGÓGICA EN CONTEXTOS DE DOCENCIA UNIVERSITARIA EN INGLÉS | 01/09/2022 | 31/08/2025 |
GV | CIAICO/2021/069 | ANÁLISIS Y DESCRIPCIÓN DE LA NATURALEZA MULTIMODAL Y MULTIMEDIAL DE LOS GÉNEROS ACADÉMICOS EN LA EDUCACIÓN SUPERIOR. LA COMUNICACIÓN ACADÉMICA DIGITAL EN INGLÉS | 01/01/2022 | 31/12/2024 |
UJI | UJI-B2020-09 | DESCRIPCIÓN Y ANÁLISIS MULTIMODAL DE LOS REPERTORIOS GENÉRICOS DOCENTES EN CONTEXTOS ACADÉMICOS DE DOCENCIA EN INGLÉS EN LAS DISCIPLINAS DE ECONÓMICAS, INGENIERÍA Y CIENCIAS DE LA SALUD. | 01/01/2021 | 31/12/2022 |
Publicacions i Tesis
Articles en revistes
Teachers' perspectives on technology-mediated plurilingual practices: the TEMPLATE project Article
Enzo Boggio López, María Noelia Ruiz Madrid.
RESEARCH IN EDUCATION AND LEARNING INNOVATION ARCHIVES-REALIA; Num. 32 pp. 1-21. (2024). ISSN: 2659-9031
Assessing video game narratives: Implications for the assessment of multimodal literacy in ESP Article
Vicente Beltrán Palanques.
ASSESSING WRITING; Vol. 60 pp. 1-16. (2024). ISSN: 1075-2935
Organizational metadiscourse across lecturing styles in Humanities lectures: uses and distribution Article
Edgar Bernad Mechó.
SINTAGMA; Vol. 36 pp. 55-70. (2024). ISSN: 0214-9141
Vicente Beltrán Palanques.
TESOL JOURNAL; Num. 2 Vol. 15 pp. 1-15. (2024). ISSN: 1056-7941
Inmaculada Fortanet Gómez, María Noelia Ruiz Madrid, Edgar Bernad Mechó, Julia Valeiras Jurado.
TECNOLOGÍAS PARA LA INVESTIGACIÓN EN SEGUNDAS LENGUAS: TEISEL; Vol. 4 pp. 1-26. (2024). ISSN: 2696-676X
Carolina Girón García, Edgar Bernad Mechó.
PORTA LINGUARUM : REVISTA INTERNACIONAL DE DIDACTICA DE LAS LENGUAS EXTRANJERAS; Num. 41 pp. 297-312. (2024). ISSN: 1697-7467
Edgar Bernad Mechó.
CHINESE JOURNAL OF APPLIED LINGUISTICS (ONLINE); Num. 2 Vol. 47 pp. 259-280. (2024). ISSN: 2192-9513
Whose questions? Ventriloquation in entrepreneurial podcasts (Epub ahead of print) Article
Geert Jacobs, Julia Valeiras Jurado.
DISCOURSE STUDIES ; Num. online pp. 1-22. (2024). ISSN: 1461-4456
Vicente Beltrán Palanques, Mercedes Querol-Julián.
ENGLISH FOR SPECIFIC PURPOSES ; Vol. 75 pp. 102-118. (2024). ISSN: 0889-4906
Vicente Beltrán Palanques, Nuria Edo Marzá.
ALICANTE JOURNAL OF ENGLISH STUDIES; Num. 40 pp. 223-250. (2024). ISSN: 0214-4808
Carolina Girón García, Noelia Gargallo Camarillas.
CULTURA, LENGUAJE Y REPRESENTACION: REVISTA DE ESTUDIOS CULTURALES Y FILOLOGICOS; Vol. 30 pp. 87-110. (2023). ISSN: 1697-7750
Julia Valeiras Jurado, María Noelia Ruiz Madrid.
IBERICA REVISTA DE LA ASOCIACION EUROPEA DE LENGUAS PARA FINES ESPECIFICOS (AELFE); Num. 46 pp. 237-269. (2023). ISSN: 1139-7241
Nuria Edo Marzá, Vicente Beltrán Palanques.
CIRCULO DE LINGÜISTICA APLICADA A LA COMUNICACION; Num. 93 pp. 39-52. (2023). ISSN: 1576-4737
Exploring Learners’ Backchannel Production in Complaint Sequences Across Proficiency Levels Article
Vicente Beltrán Palanques.
INTERNATIONAL JOURNAL OF INSTRUCTION; Num. 2 Vol. 16 pp. 1-14. (2023). ISSN: 1694-609X
Edgar Bernad Mechó, Julia Valeiras Jurado.
ESP TODAY; Num. 2 Vol. 11 pp. 302-327. (2023). ISSN: 2334-9050
Science dissemination videos as multimodal supporting resources for ESP teaching in higher education Article
Carolina Girón García, Inmaculada Fortanet Gómez.
ENGLISH FOR SPECIFIC PURPOSES ; Vol. 70 pp. 164-176. (2023). ISSN: 0889-4906
Edgar Bernad Mechó, Julia Valeiras Jurado.
DISCOURSE STUDIES ; Num. 6 Vol. 25 pp. 733-754. (2023). ISSN: 1461-4456
Miguel Francisco Ruiz Garrido, Juan Carlos Palmer Silveira.
IBERICA REVISTA DE LA ASOCIACION EUROPEA DE LENGUAS PARA FINES ESPECIFICOS (AELFE); Num. 46 pp. 271-297. (2023). ISSN: 1139-7241
Reseña de Making Language Visible in the University. English for Academic Purposes and Internationalisation. Bee Bond (1920) Nota crítica / Ressenya / Recensió
María Noelia Ruiz Madrid.
JOURNAL OF IMMERSION AND CONTENT-BASED LANGUAGE EDUCATION; Num. 1 Vol. 11 pp. 137-140. (2023). ISSN: 2212-8433
Digital multimodal PechaKucha presentations in ESP: insights from students’ learning experiences Article
Vicente Beltrán Palanques.
LANGUAGE LEARNING IN HIGHER EDUCATION (EN LINEA); Num. 2 Vol. 13 pp. 479-495. (2023). ISSN: 2191-6128
Jonathan Clifton, Geert Jacobs, Astrid Vandendaele, Julia Valeiras Jurado.
JOURNAL OF APPLIED LINGUISTICS AND PROFESSIONAL PRACTICE ; Num. 3 Vol. 17 pp. 252-273. (2023). ISSN: 2040-3658
Darío Luis Banegas, Vicente Beltrán Palanques, Araceli Salas.
RELC. A JOURNAL OF LANGUAGE TEACHING AND RESEARCH IN SOUTHEAST ASIA; Num. online pp. 1-15. (2023). ISSN: 0033-6882
Integrating content and language in higher education Material editorial
María Noelia Ruiz Madrid, Inmaculada Fortanet Gómez.
SYSTEM; Vol. 115 pp. 1-5. (2023). ISSN: 0346-251X
A multimodal analysis of humour as an engagement strategy in YouTube research dissemination videos Article
Edgar Bernad Mechó, Carolina Girón García.
EUROPEAN JOURNAL OF HUMOUR RESEARCH; Num. 1 Vol. 11 pp. 46-66. (2023). ISSN: 2307-700X
Edgar Bernad Mechó.
MULTIMODAL COMMUNICATION; Num. online pp. 1-15. (2023). ISSN: 2230-6587
Teacher professional development for the integration of content and language in higher education Material editorial
María Noelia Ruiz Madrid, Inmaculada Fortanet Gómez.
INNOVATION IN LANGUAGE LEARNING AND TEACHING; Num. 4-5 Vol. 16 pp. 277-280. (2022). ISSN: 1750-1229
Reseña de Persuasion in Public Discourse. Cognitive and Functional Perspectives, edited by Jana Pelclová and Wei-lun Lu (Amsterdam/Philadelphia: John Benjamins, 2018) Nota crítica / Ressenya / Recensió
Miguel Francisco Ruiz Garrido.
MISCELANEA; Vol. 65 pp. 215-218. (2022). ISSN: 1137-6368
María Ángeles Mestre Segarra, Miguel Francisco Ruiz Garrido.
SYSTEM; Vol. 105 pp. 1-15. (2022). ISSN: 0346-251X
Inmaculada Fortanet Gómez, Nuria Edo Marzá.
PORTA LINGUARUM : REVISTA INTERNACIONAL DE DIDACTICA DE LAS LENGUAS EXTRANJERAS; Num. 38 pp. 65-81. (2022). ISSN: 1697-7467
Moodle E-learning Platform as a Complementary Tool in ICLHE Contexts Article
Miguel Francisco Ruiz Garrido, Inmaculada Fortanet Gómez.
REVISTA DE LENGUAS PARA FINES ESPECÍFICOS; Num. 1 Vol. 28 pp. 13-26. (2022). ISSN: 1133-1127
Julia Valeiras Jurado, Edgar Bernad Mechó.
JOURNAL OF ENGLISH FOR ACADEMIC PURPOSES; Vol. 58 pp. 1-12. (2022). ISSN: 1475-1585
Edgar Bernad Mechó.
ESP TODAY; Num. 1 Vol. 10 pp. 2-21. (2022). ISSN: 2334-9050
Inmaculada Fortanet Gómez.
Revista Signos; Num. 109 Vol. 55 pp. 481-500. (2022). ISSN: 0718-0934
Enhancing multimodal communicative competence in ESP: the case of job interviews Article
Inmaculada Fortanet Gómez, Vicente Beltrán Palanques.
MULTIMODAL COMMUNICATION; Num. 1 Vol. 11 pp. 17-29. (2022). ISSN: 2230-6587
A multimodal analysis of pair work engagement episodes: Implications for EMI lecturer training Article
Teresa Morell, Vicente Beltrán Palanques, Natalia Norte.
JOURNAL OF ENGLISH FOR ACADEMIC PURPOSES; Vol. 58 pp. 1-19. (2022). ISSN: 1475-1585
Edgar Bernad Mechó.
ATLANTIS-JOURNAL OF THE SPANISH ASSOCIATION OF ANGLO-AMERICAN STUDIES; Num. 1 Vol. 43 pp. 178-198. (2021). ISSN: 0210-6124
Nurses Presenting in English: Needs and Requirements in the Spanish University Article
Miguel F. Ruiz Garrido, María Pilar Molés Julio.
ESP TODAY; Num. 1 Vol. 9 pp. 63-88. (2021). ISSN: 2334-9050
Mercedes Querol-Julián, Vicente Beltrán Palanques.
CALL-EJ; Num. 2 Vol. 22 pp. 73-90. (2021). ISSN: 2187-9036
Nuria Edo Marzá.
REVISTA ESPAÑOLA DE LINGÜISTICA APLICADA (RESLA); Num. 1 Vol. 34 pp. 83-118. (2021). ISSN: 0213-2028
A multimodal discourse approach to research pitches Article
María Noelia Ruiz Madrid.
JOURNAL OF ENGLISH FOR ACADEMIC PURPOSES; Vol. 52 pp. 1-16. (2021). ISSN: 1475-1585
Book review Teacher Training for English-Medium Instruction in Higher Education, Sánchez-Pérez, María del Mar Nota crítica / Ressenya / Recensió
Vicente Beltrán Palanques.
ALICANTE JOURNAL OF ENGLISH STUDIES; Num. 34 pp. 225-228. (2021). ISSN: 0214-4808
Nuria Edo Marzá.
LENGUAS MODERNAS (EN LINEA); Num. 57 pp. 93-136. (2021). ISSN: 0719-5443
EMI Lecturers’ Training Needs: Towards the Construction of a Measurement Instrument Article
Vicente Beltrán Palanques.
ALICANTE JOURNAL OF ENGLISH STUDIES; Num. 34 pp. 63-82. (2021). ISSN: 0214-4808
A mixed-methods study of online learning in the EFL classroom Article
Carolina Girón García, Sorina Boghiu Balaur.
REVISTA DE LINGÜISTICA Y LENGUAS APLICADAS; Vol. 16 pp. 95-122. (2021). ISSN: 1886-2438
Vicente Beltrán Palanques.
COMPLUTENSE JOURNAL OF ENGLISH STUDIES; Vol. 28 pp. 121-135. (2020). ISSN: 2386-3935
Bridging the gap between multimodality and pragmatics: Towards multimodal pragmatics Article
Vicente Beltrán Palanques.
ELT RESEARCH; Num. 35 pp. 51-53. (2020). ISSN: 2520-2537
Reseña de Science communication on the Internet: Old genres meet new genres, María-José Luzón y Carmen Pérez-Llantada Nota crítica / Ressenya / Recensió
María Noelia Ruiz Madrid.
ESP TODAY; Num. 2 Vol. 8 pp. 337-342. (2020). ISSN: 2334-9050
Developing multimodal communicative competence in emerging academic and professional genres Article
María Noelia Ruiz Madrid, Julia Valeiras Jurado.
INTERNATIONAL JOURNAL OF ENGLISH STUDIES; Num. 1 Vol. 20 pp. 27-50. (2020). ISSN: 1578-7044
When pointing becomes more than pointing: Multimodal evaluation in product pitches Article
Julia Valeiras Jurado, María Noelia Ruiz Madrid.
LANGUAGE & COMMUNICATION ; Vol. 74 pp. 74-86. (2020). ISSN: 0271-5309
Julia Valeiras Jurado.
IBERICA REVISTA DE LA ASOCIACION EUROPEA DE LENGUAS PARA FINES ESPECIFICOS (AELFE); Num. 37 pp. 87-114. (2019). ISSN: 1139-7241
Juan Carlos Palmer Silveira.
IPERSTORIA; Num. 13 pp. 47-58. (2019). ISSN: 2281-4582
La introducción de ponencias en enfermería: Un paso adelante Article
Miguel F. Ruiz Garrido.
IBERICA REVISTA DE LA ASOCIACION EUROPEA DE LENGUAS PARA FINES ESPECIFICOS (AELFE); Num. 37 pp. 193-220. (2019). ISSN: 1139-7241
Análisis multimodal del discurso mediante sistemas electrónicos: Un posible avance Article
Miguel F. Ruiz Garrido, Juan Carlos Palmer Silveira.
E-AESLA; Num. 5 pp. 289-301. (2019). ISSN: 2444-197X
Juan Carlos Palmer Silveira.
IBERICA REVISTA DE LA ASOCIACION EUROPEA DE LENGUAS PARA FINES ESPECIFICOS (AELFE); Num. 37 pp. 39-64. (2019). ISSN: 1139-7241
Multimodal enactment of characters in conference presentations Article
Julia Valeiras Jurado, María Noelia Ruiz Madrid.
DISCOURSE STUDIES ; Num. 5 Vol. 21 pp. 561-583. (2019). ISSN: 1461-4456
Carolina Girón García, Montserrat Esbrí Blasco.
CULTURA, LENGUAJE Y REPRESENTACION: REVISTA DE ESTUDIOS CULTURALES Y FILOLOGICOS; Vol. 22 pp. 21-35. (2019). ISSN: 1697-7750
Conceptual metaphors and emotion expressions in the English for Specific Purposes classroom Article
Antonio José Silvestre López, Vicente Beltrán Palanques.
CULTURA, LENGUAJE Y REPRESENTACION: REVISTA DE ESTUDIOS CULTURALES Y FILOLOGICOS; Vol. 22 pp. 135-152. (2019). ISSN: 1697-7750
Mercedes Querol Julián, Inmaculada Fortanet Gómez.
INTERNATIONAL JOURNAL OF ENGLISH STUDIES; Num. 2 Vol. 19 pp. 61-82. (2019). ISSN: 1578-7044
Réseña de Speaking in a Second Language de Rosa Alonso Alonso Nota crítica / Ressenya / Recensió
Vicente Beltrán Palanques.
NEXUS; Num. 2019-1 pp. 55-59. (2019). ISSN: 1697-4646
Vicente Beltrán Palanques.
ELIA-ESTUDIOS DE LINGUISTICA INGLESA APLICADA; Num. 19 pp. 205-234. (2019). ISSN: 1576-5059
Llibres
Current Trends in EMI and Multimodality in Higher Education
Vicente Beltrán Palanques, Edgar Bernad Mechó. (Edició)
Routledge, New York (Estados Unidos de América). (2024). ISBN: 9781032071312
Teacher Professional Development for the Integration of Content and Language in Higher Education
María Noelia Ruiz Madrid, Inmaculada Fortanet Gómez. (Edició)
Routledge, -- (Reino Unido). (2023). ISBN: 9781032550275
Capítols de llibres
Edgar Bernad Mechó.
Multimodality Studies in International Contexts Contemporary Trends and Challenges. Routledge, -- (Estados Unidos de América). (2024). ISBN: 9781032434872
Celina Salvador García, María Noelia Ruiz Madrid.
Current Trends in EMI and Multimodality in Higher Education. Routledge, New York (Estados Unidos de América). (2024). ISBN: 9781032071312
Nuria Edo Marzá, Inmaculada Fortanet Gómez.
Current Trends in EMI and Multimodality in Higher Education. Routledge, New York (Estados Unidos de América). (2024). ISBN: 9781032071312
A multimodal perspective on content and language teaching in higher education
Vicente Beltrán Palanques, Edgar Bernad Mechó.
Current Trends in EMI and Multimodality in Higher Education. Routledge, New York (Estados Unidos de América). (2024). ISBN: 9781032071312
Preparing doctoral students for conference presentations
Vicente Beltrán Palanques, Edgar Bernad Mechó.
Current Trends in EMI and Multimodality in Higher Education. Routledge, New York (Estados Unidos de América). (2024). ISBN: 9781032071312
Miguel Francisco Ruiz Garrido, Inmaculada Fortanet Gómez.
Multimodality Studies in International Contexts Contemporary Trends and Challenges. Routledge, -- (Estados Unidos de América). (2024). ISBN: 9781032434872
Sorina Boghiu Balaur, Carolina Girón García.
Transformative Trends in Language Education. Pioneering Autonomous Learning Technologies. Peter Lang, Berlí (Alemania). (2024). ISBN: 9783631903216
Introducing Science to the Public in 3-Minute Talks: Verbal and Non-verbal Engagement Strategies
Juan Carlos Palmer Silveira, Miguel Francisco Ruiz Garrido.
Digital Scientifc Communication. Identity and Visibility in Research Dissemination. Palgrave Macmillan, -- (Suiza). (2023). ISBN: 9783031382062
Vicente Beltrán Palanques.
Optimizing Online English Language Learning and Teaching. Springer, -- (Suiza). (2023). ISBN: 9783031278242
Maria Cristina Urloi, Miguel Francisco Ruiz Garrido.
New Trends on Metadiscourse. An Analysis of Online and Textual Genres. Palgrave Macmillan, -- (Suiza). (2023). ISBN: 9783031366895
Three-Minute Thesis Presentations: Engaging the Audience Through Multimodal Resources
Vicente Beltrán Palanques.
Digital Scientifc Communication. Identity and Visibility in Research Dissemination. Palgrave Macmillan, -- (Suiza). (2023). ISBN: 9783031382062
María Noelia Ruiz Madrid, Julia Valeiras Jurado.
Digital Scientifc Communication. Identity and Visibility in Research Dissemination. Palgrave Macmillan, -- (Suiza). (2023). ISBN: 9783031382062
Adapting English Language Teaching: Moving Online During the COVID-19 Crisis
Inmaculada Fortanet Gómez, María Noelia Ruiz Madrid.
Optimizing Online English Language Learning and Teaching. Springer, -- (Suiza). (2023). ISBN: 9783031278242
Teresa Valverde- Esteve, Celina Salvador García, María Noelia Ruiz Madrid.
Handbook of Research on Training Teachers for Bilingual Education in Primary Schools. IGI Global, -- (Estados Unidos de América). (2023). ISBN: 9781668461792
Multimodal Literacy in ESP/EAP. Implications for Professional Development Programs
Vicente Beltrán Palanques.
The Future of Teacher Education. Innovations across Pedagogies, Technologies and Societies. Brill, (2023). ISBN: 9789004678521
Antonio José Silvestre López, Carolina Girón García.
Optimizing Online English Language Learning and Teaching. Springer, -- (Suiza). (2023). ISBN: 9783031278242
Building a Language Policy for Quality Multilingualism in Higher Education: From Theory to Practice
Inmaculada Fortanet Gómez.
Developing and Evaluating Quality Bilingual Practices in Higher Education. Multilingual Matters, Bristol (Reino Unido). (2021). ISBN: 9781788923699
Organizational metadiscourse across lecturing style. Engagement beyond language
Edgar Bernad Mechó, Inmaculada Fortanet Gómez.
Engagement in Professional Genres. John Benjamins, Amsterdam (Paises Bajos). (2019). ISBN: 9789027202185
María Noelia Ruiz Madrid, Inmaculada Fortanet Gómez.
Empirical studies in multilingualism. Analysing Contexts and Outcomes. Peter Lang, Berna (Suiza). (2019). ISBN: 9783034335201
Multimodal Pragmatics in FL Interactions: The Case of Complaints and Responses to Complaints
Vicente Beltrán Palanques.
Studies in Comparative Pragmatics. Cambridge Scholars Publishing, Newcastle (Reino Unido). (2019). ISBN: 9781527536982
Metaphors in the digital world: The case of metaphorical frames in ‘Facebook’ and ‘Amazon’
Montserrat Esbrí Blasco, Carolina Girón García, María Luisa Renau Renau.
Current Approaches to Metaphor Analysis in Discourse. De Gruyter, Berlin (Alemania). (2019). ISBN: 9783110625882
Treballs presentats en congressos publicats
Transitioning to live on line lectures: an example based on elevator pitch presentations to foster ESP students' multimodal communicative competence
Vicente Beltrán Palanques.
3rd New Trends in Foreign Language Teaching. Online (España)
Tirant Lo Blanch, 2022. ISBN: 9788419071880
Beatriz Irún Molina, Inmaculada Fortanet Gómez, Diego Monferrer Tirado.
VII Congreso Internacional de innovación aplicada. Valencia (España)
ESIC Editorial (ESIC Business & Marketing School), 2022. ISBN: 9788418415555
A multimodal approach to iclhe training: the case of physical education
Celina Salvador García, María Noelia Ruiz Madrid.
III Simposio ICLHE Spain Regional Group. Almeria (España)
Universidad de Almería, 2022. ISBN: 9788413511450
COVID y ansiedad en profesionales de instituciones cerradas
Enrique Jesús Vera Remartínez, María Pilar Molés Julio, María Vicenta Lucas Miralles, Miguel F. Ruíz Garrido, Aurora Esteve Clavero.
2º Congreso Nacional Multidisciplinar COVID19 de las Sociedades Científicas de España. online (España)
2021. ISSN: 2659-6636
In search of the “ideal” specialised e-dictionary entry for Engineering students: some considerations, directions and suggestions
Nuria Edo Marzá, María Carmen Campoy Cubillo.
13th International Technology, Education and Development Conference (INTED 2019). Valencia (España)
International Academy of Technology, Education and Development (IATED), 2019. ISBN: 9788409086191
Students’ self-perception of motivation regarding a cybertask integrating different types of online resources in the esp classroom
Carolina Girón García, Antonio José Silvestre López.
13th International Technology, Education and Development Conference (INTED2019). València (España)
International Academy of Technology, Education and Development (IATED), 2019. ISBN: 9788409086191
Using video instruction to understand e-typographical information and promote dictionary use
María Carmen Campoy Cubillo, Nuria Edo Marzá.
13th International Technology, Education and Development Conference (INTED 2019). Valencia (España)
International Academy of Technology, Education and Development (IATED), 2019. ISBN: 9788409086191
Edició de monogràfics
Multimodal analysis of specialized discourse
Inmaculada Fortanet Gómez, Edgar Bernad Mechó.
p> (2019). ISSN: 1139-7241Second language learning and special educational needs
Elina Vilar , Vicente Beltrán Palanques.
p> (2019). ISSN: 0885-6257Tesis dirigides
A Cognitive Linguistics Analysis of the Effect of a 3D Video Game as an Educational Resource on the Learning of the prepositions “in” and “on” in a Higher Education Context
Autoria: Boghiu Balaur, Sorina. Institució: Universitat Jaume I. Data lectura: 16/02/24
Direcció: Navarro Ferrando, Ignasi; Girón García, Carolina
Mediation in Language Teaching and Learning in Secondary Education
Autoria: Ciaramita, Giulia. Institucions: Universitat Jaume I, Università degli Studi di Genova. Data lectura: 01/12/23
Direcció: Ruiz Madrid, María Noelia; Fortanet Gómez, Inmaculada; Dr. Elisa Corino
The Empowerment of Perceptual Learning Styles with the Use of Social Media in the University Foreign Language Classroom
Autoria: Gargallo Camarillas, Noelia. Institució: Universitat Jaume I. Data lectura: 14/07/22
Direcció: Navarro Ferrando, Ignasi; Girón García, Carolina
Análisis multidimensional de la aplicación Aprendizaje Integrado de Contenidos y Lengua en Educación Física
Autoria: Salvador García, Celina. Institució: Universitat Jaume I. Data lectura: 05/03/19
Direcció: Chiva Bartoll, Óscar; Ruiz Madrid, María Noelia
Serveis
Més informació
Paraules clau