Integración y Reingeniería de Sistemas

IRIS

Integració empresarial, Sistemes CIM, reenginyeria, qualitat, auditoria tecnològica, modelització, simulació.

Codi del grup: 010

Pàgina web: http://www.iris.uji.es/

Coordinació
Chalmeta Rosaleñ, Ricardo
Centre
ESCOLA SUPERIOR DE TECNOLOGIA I CIÈNCIES EXPERIMENTALS
Departament
Dep. de Llenguatges i Sistemes Informàtics
Personal investigador Dedicació al grup
Mollar Villanueva, Manuel 100 %

Línies d'investigació

• Interoperabilitat i integració empresarial.
  • Implantació d’ERP, CRM, SRM, PLM, etc.
  • Business Intelligence.
  • Model Driven Interoperability.
  • Gestió del coneixement.
  • e-business
  • Workflow.
  • Seguretat i auditoria informàtica.

Serveis tecnològics i tècniques disponibles

• El grup realitza projectes de consultoria, desenvolupament i transferència de tecnologia, orientats a ajudar les empreses en la seua necessitat de:
    • Estudiar i millorar els processos de negoci de l’empresa per a fer-los més eficients i eficaços. L’objectiu no és una mera descripció dels processos de treball actuals, sinó també la millora dels procediments operatius i decisionals, incorporant-hi mètodes i tècniques innovadores.
    • Renovar els seus sistemes informàtics per a adaptar-los al nou entorn competitiu. El grup dóna suport en la selecció d’una nova aplicació informàtica ERP o millora de l’actual, de l’empresa consultora que l’implante, i en la gestió i control de les activitats que aquesta realitze.
    • Implantar sistemes de mesurament del rendiment per a avaluar el rendiment dels processos i unitats organitzatives, d’acord amb els objectius establits a diferents nivells decisionals: estratègic, tàctic o operatiu.
    • Millorar la gestió de les relacions amb els clients i proveïdors.
    • Gestionar el coneixement de l’organització.
    • Auditar la seguretat informàtica, analitzant des del punt de vista tècnic i organitzatiu de les vulnerabilitats dels sistemes informàtics, especialment davant d’atacs de l’exterior a través de les connexions a Internet.

Codis UNESCO

Filtrar publicacions i projectes

Projectes d'investigació finançats amb fons públics

(Veure detalls)