Preguntes més freqüents (PMF)

Informació general
Última modificació: 15/09/2016 | Font: AlumniSAUJI

1. Qui pot ser Alumni Bàsic?

2. Com es renova la pertinença a Alumni Bàsic?

3. Té algun cost ser Alumni Bàsic?

4. Donar-me d'alta en Alumni Bàsic i accedir a la meua pàgina personal

5. Com passar d'una categoria a una altra del programa

6. Donar-me de baixa

7. Vull canviar la contrasenya del meu usuari corporatiu

8. No recorde la meua contrasenya

9. Recuperar el meu antic compte UJI (al111111) o generar-me un de nou

10. Redirigir els correus del meu compte d'AlumniSAUJI a un altre compte personal extern

11. Com saber si estic correctament preinscrit en un curs o activitat

12. Accedir al meu correu electrònic corporatiu

13. Canviar l'adreça del meu compte corporatiu (sa11111@uji.es) per una personalitzada

 

1. Qui pot ser Alumni Bàsic?

Tots els antics i antigues alumnes de la Universitat Jaume I.
Es considera antic alumnat:  titulats i titulades de primer i segon cicle i graduats i graduades, doctors i doctores (tercer cicle), postgraduats i postgraduades, graduats i graduades de la Universitat per a Majors, antic alumnat no titulat que haja superat 120 crèdits i estiga actualment desvinculat de l’UJI (sense matrícula) i estudiantat Erasmus entrant.

 

2. Com es renova la pertinença a Alumni Bàsic?

Si sou Alumni Bàsic formareu part del programa indefinidament a menys que decidiu donar-vos de baixa.

 

3. Té algun cost ser Alumni Bàsic?

Pertàneyer a la categoria Alumni Bàsic és totalment gratuït i permet mantenir el contacte, rebre informació especialitzada i realitzar algunes gestions bàsiques.

 

4. Com donar-me d'alta i accedir a la meua pàgina personal d'Alumni Bàsic?

Per formar part de la categoria Alumni Bàsic heu d'emplenar les dades del formulari d'inscripció Alumni Bàsic, que serà també la vostra pàgina de configuració personal. Un cop registrats, podeu accedir directament des del menú dret del nostre web a «El teu perfil UJI».

En accedir trobareu 3 vies d'accés:

  • Primera: per a les persones que ja són membres del programa i per tant tenen ja un usuari i contrasenya
  • Segona:  introduieix una adreça de correu electrònic personal o telèfon mòbil i us enviarem un enllaç per accedir-hi. És necessari que l'adreça electrònica o el telèfon mòbil figuren a la base de dades de la Universitat.
  • Tercera: amb un usuari i contrasenya corporativa UJI, bé siga perquè ja eres membre del programa i l'has activat anteriorment, bé perquè encara els tens actiu de la teua època d'estudiant

Si no podeu accedir mitjançant estos procediments, poseu-vos en contacte amb AlumniSAUJI i us ajudarem. 

 

5. Com puc passar d'Alumni Bàsic a AlumniSAUJI Premium?

Alumni Bàsic a AlumniSAUJI Premium
Hauràs d'emplenar el formulari d'inscripció d'AlumniSAUJI Premium. Recorda que ambdues cateogries són compatibles, pel que pots estar donat d'alta tant en Alumni Bàsic com en AlumniSAUJI Premium si ho desitjes. 

NOTA: Consulta els requisits de cada categoria per assegurar-te que pots optar a fer el canvi o consulta'ns. 

 

6. Què he de fer per a donar-me de baixa?

Cal accedir a la vostra pàgina de configuració personal i en la part inferior trobareu l'apartat «Programes i Campanyes» amb l'opció «Sol·licitar baixa en: ALUMNI Bàsic». Si per error us heu donat de baixa, no us preocupeu, rebreu un correu electrònic de confirmació on us proporcionem les instruccions per donar-vos d'alta novament de manera immediata. 

NOTA: si no us arriba cap missatge, poseu-vos en contacte amb nosaltres i us ajudarem a tramitar la baixa.

 

7. Vull canviar la contrasenya del meu usuari corporatiu

Es pot canviar la contrasenya en SSO - Punt únic d’entrada (Opcions de compte - Canvi de clau amb usuari) o des de l’apartat «Personal- Identificació- Canvi de contrasenya» de l’eina Gestió en línia (e-Ujier@). En aquest procediment  només es pot canviar la contrasenya si es recorda l'antiga.

 

8. No recorde la meua contrasenya

Si heu oblidat la contrasenya però recordeu el nom d’usuari podeu restablir-la en SSO - Punt únic d’entrada (Opcions de compte - Recuperar clau d'accés amb mòbil). Canvi de clau mitjançant SSO pas a pas (PDF).

Si aquest procediment no funciona pot ser que el número del vostre telèfon mòbil no estiga correcte en la nostra base de dades. Comproveu si està correctament registrat accedint al formulari ‘Missatgeria’. Aquest formulari de l’e-UJIer@ està a l’apartat ‘Personal’, sota l’epígraf ‘Altres serveis’ (https://e-ujier.uji.es/pls/www/!gri_www.euji20781) o poseu-vos en contacte amb AlumniSAUJI i us canviarem les dades o us ajudarem amb el procés.

NOTA: la contrasenya s’ha de canviar periòdicament per raons de seguretat. El sistema envia un correu electrònic d’avís per recordar-ho. Si no utilitzeu el nom d’usuari i la contrasenya d'AlumniSAUJI, aquesta pot caducar. Cal que us identifiqueu en alguna aplicació que necessite nom d’usuari i contrasenya de tant en tant per a comprovar que continua activa (p.e., «Gestió en línia (e-Ujier@)», «Correu electrònic», «Aula virtual»).

 

9. Recuperar el meu compte UJI o generar-me un de nou

Si ja formeu part d'Alumni Bàsic, podeu recuperar el vostre usuari corporatiu de quan èreu estudiants o, si no vau tenir o no és possible recuperar-lo, generar-vos un nou i accedir a les vostres dades personals, consultar l'expdient acadèmic (Gestió en línia /e-ujier@), inscriure-vos a cursos i activitats de forma telemàtica, etc.

Per activar este usuari, heu d'accedir a la pàgina de configuració personal (també accessible des del menú dret del nostre web «Configuració AlumniSAUJI- Actualitza les teues dades») i a la part inferior trobareu l'apartat «Accés a l'eUjier». 

El sistema us mostrarà l'usuari (o usuaris) que podeu activar i les instruccions per reestablir una nova contrasenya mitjançant el procediment «Recuperació de clau d'accés amb mòbil». Si el número de mòbil no és correcte, podeu canviar-lo en l'apartat superior «Dades de contacte» i punxar OK per a que s'actualitze. 

La informació que us mostrarà l'assistent serà similar a aquesta: 

 

10. Vull redirigir els correus del meu compte corporatiu a un altre compte personal extern

La redirecció dels correus electrònics que arriben al correu d'Alumni Bàsic a un altre compte de correu (Hotmail, Yahoo, Gmail, etc.) s’ha de fer a través de la configuració del compte corporatiu de Gmail. Instruccions per a redirigir o anul·lar la redirecció del compte.

NOTA: la contrasenya s’ha de canviar periòdicament per raons de seguretat. El sistema envia un correu electrònic d’avís per recordar-ho. Si no utilitzeu el nom d’usuari i la contrasenya d'AlumniSAUJI, aquesta pot caducar. Cal que us identifiqueu en alguna aplicació que necessite nom d’usuari i contrasenya de tant en tant per a comprovar que continua activa (p.e., «Gestió en línia (e-Ujier@)», «Correu electrònic», «Aula virtual»).

 

11. Com saber si estic correctament preinscrit en un curs o activitat

Quan es fa la preinscripció a un curs AlumniSAUJI l’assistent genera un document PDF com a comprovant de la preinscripció que es pot imprimir. A més a més, es poden consultar els cursos a què us heu inscrit en la part inferior de l’assistent o amb l’eina Gestió en línia (e-Ujier@).

·            Gestió en línia (autenticació amb nom d’usuari i contrasenya)

·            Informació i gestió

·            Personal

·            Inscripcions/Preinscripcions

 

12. Accedir al correu electrònic corporatiu

Per accedir al vostre correu electrònic corporatiu que teniu per pertànyer a AlumniSAUJI (tipus al0000@uji.es o sa0000@uji.es), podeu accedir directament a http://gmail.uji.es/ o també des de la pàgina d'inici de l'UJI (www.uji.es), en el menú dret «Eines» trobareu l'apartat «Gmail» i haureu d'introduir el vostre usuari (al00000 o sa00000) i contrasenya.

Si encara no sabeu com funciona Gmail, pots consultar la guia bàsica de Gmail i Google Calendar.

 

13. Canviar l'adreça del meu compte corporatiu per una personalitzada

Si el teu compte corporatiu et sembla massa difícil de recordar o simplement vols canviar-lo per un més identificatiu, només cal que emplenes el formulari «Sol·licitud de canvi de direcció de correu principal» del Servei d'Informàtica. A l'apartat «Departament/Servei» cal que fiques «Altres» i també, seguint les restriccions que hi trobaràs al formulari, podràs proposar la nova nomeclatura que desitges per a la teua adreça electrònica.

Passa de tenir al11111@uji.es a una adreça personalitzada Nom.Cognom@uji.es. I recorda que els correus et continuaran arribant tant si te'ls envien a l'adreça al11111@uji.es com a la personalitzada.

 

Informació proporcionada per: AlumniSAUJI
Universitat Jaume I CIF: Q-6250003-H Av. de Vicent Sos Baynat, s/n 12071 Castelló de la Plana, Espanya
Tel.: +34 964 72 80 00 Fax: +34 964 72 90 16