Preguntes més freqüents (PMF)

Informació general
Última modificació: 31/07/2015 | Font: AlumniSAUJI

1. Qui pot ser Senior UJI?

2. Sóc Senior UJI, jubilat UJI o AlumniSAUJI Premium?

3. Té algun cost ser Senior UJI o AlumniSAUJI Premium?

4. Com acreditar que sóc Senior UJI o membre d'AlumniSAUJI Premium

5. Com donar-me d'alta com a Senior UJI

6. Donar-me de baixa d'Alumni SAUJI Premiuma

7. M'he jubilat en una altra entitat diferent a UJI, també és automàtica la inscripció com a Senior?

8. Quin material rebré al meu domicili per a saber que sóc Senior UJI i AlumniSAUJI Premium?

9. Com obtindre el carnet universitari

10. Com renovar el carnet universitari

11. Què faig si perd el carnet o s'ha deteriorat i ja no funciona?

12. Vull canviar la contrasenya del meu usuari corporatiu

13. No recorde el meu nom d’usuari o la contrasenya

14. Recuperar el meu antic compte UJI (al111111) o generar-me un de nou

15. Redirigir els correus del meu compte d'AlumniSAUJI a un altre compte personal extern

16. Connectar-me a Internet amb el meu portàtil o telèfon mòbil dins del campus

17. Com saber si estic correctament preinscrit en un curs o activitat

18. Accedir al meu correu electrònic corporatiu

19. Canviar l'adreça del meu compte corporatiu (sa11111@uji.es) per una personalitzada

20. Accedir a l'Aula Virtual de la Universitat Jaume I

 

1. Qui pot ser Senior UJI?

Poden ser membres Senior UJI tot el personal jubilat de l'UJI.

- PAS jubilat a l'UJI

- PDI jubilat a l'UJI

- PDI jubilat en una altra entitat diferent d'UJI i amb més de 10 anys de carrera docent

 

2. Sóc Senior UJI, Jubilat UJI o AlumniSAUJI Premium?

Ets les tres coses. Si ets jubilat UJI passes a ser membre Senior de la Universitat Jaume I.

El personal jubilat de l'UJI, i per tant Senior UJI, també passa a formar part de forma vitalícia i gratuïta del Programa AlumniSAUJI com a membre d'AlumniSAUJI Premium

Si no voleu continuar pertanyent a Senior UJI o a AlumniSAUJI Premium heu de donar-vos de baixa.

3. Té algun cost ser AlumniSAUJI Premium?

Per al personal Senior UJI la pertinença al Programa AlumniSAUJI com a membre AlumniSAUJI Premium és gratuïta i vitalícea.

La resta de persones que volen pertànyer al Programa Alumni com a AlumniSAUJi Premium tenen una quota anual de 30 €.
 

4.Com acreditar que sóc Senior UJI o membre d'AlumniSAUJI Premium

a) En gestions en línia: cal autenticar-se amb el nom d’usuari i la contrasenya o, en alguns casos, també amb la signatura electrònica.

b) En gestions en persona o amb entitats externes: cal autenticar-se amb el carnet de membre o, si no en teniu, amb la carta de benvinguda al Programa AlumniSAUJI que se us va arribar per correu postal.

NOTA: per a gaudir d’alguns dels avantatges econòmics pot ser necessari presentar documentació addicional.

5. Com puc donar-me d'alta com a Senior UJI?

La inscripció com a Senior UJI és automàtica en el moment en que es produeix la jubilació com a personal (PAS o PDI) de l'UJI. També es realitza automàticament la incorporació al Programa AlumniSAUJI.

Rebreu una carta del Rector de la Universitat Jaume I, una carta de benvinguda al Programa AlumniSAUJI i l'Estatut del jubilat UJI que us informa dels vostres drets.

Si heu estat PDI i us heu jubilat en una altra entitat diferent a l'UJI i no us arriba la informació com a Senior, contacteu amb alumnisauji@uji.es o comcorporativa@uji.es i informeu de la vosta condició de PDI jubilat en altra entitat per a activar condicions Senior UJI

 

6. Què he de fer per a donar-me de baixa com a Senior UJI i/o com AlumniSAUJI Premium?

La pertinença com a Senior UJI és vitalícia i gratuïta.

Per a donar-se de baixa cal enviar un correu electrònic a alumnisauji@uji.es o a comcorporativa@uji.es

Per a deixar de ser membre AlumniSAUJI podeu també emplenar el formulari de baixa.

a) Si recordeu el nom d’usuari i la contrasenya és convenient que trieu el procés d’autenticació i la sol·licitud es tramitarà de manera immediata. També us podeu identificar amb el certificat digital DNIe o el de l'Autoritat Certificadora de la Generalitat Valenciana.

b) Si no recordeu el nom d’usuari i la contrasenya elegiu el procediment no autenticat (DNI). Per a comprovar la identitat de la persona que fa la sol·licitud s’envia un correu electrònic a l’adreça que vau indicar en donar-vos d’alta en AlumniSAUJI. Heu de seguir les instruccions del missatge perquè es puga cursar la sol·licitud.
 

NOTA: si no us arriba cap missatge, poseu-vos en contacte amb nosaltres i us ajudarem a tramitar la baixa.

 

7. M'he jubilat en una altra entitat diferent a UJI, també és automàtica la inscripció com a Senior?

Si en el moment de la vostra jubilació sou PDI associat,  amb més de 10 anys de carrera docent a l'UJI,  en el moment en que finalitze el vincle com a personal en actiu de l'UJI es realitzarà automàticament l'alta com a Senior UJI i com a AlumniSAUJI Premium

Si en el moment de la vostra jubilació en entitat diferemt d'UJI,  ja no sou PDI, però teniu més de 10 anys de carrera docent a l'UJI , si en el termini d'un mes no heu rebut la carta del rector i l'estatut del jubilat informant-vos de la vostra condició de Senior, us preguem contacteu amb alumnisauji@uji.es o amb com corporativa@uji.es i informeu de la vosta condició de PDI jubilat en altra entitat per a activar condicions Senior UJI

8. Quin material rebré al meu domicili per a saber que sóc Senior UJI

En el termini d'un mes des de la vostra jubilació us arribarà per correu postal una carta del rector on també us informa dels vostres drets amb l'Estatut del Personal Jubilat de la Universitat Jaume I.

També rebreu una carta del Programa AlumniSAUJI on us dona la benvinguda com a AlumniSAUJI Premium.

9. Com obtindre el carnet universitari

Per a fer-se el carnet cal proporcionar una fotografia de carnet en color a la AlumniSAUJI a través de qualsevol dels canals de comunicació oberts (correu ordinari, correu electrònic o personalment a les oficines). L’expedició d’aquest carnet no té cap cost.

Si heu tingut alguna relació anterior amb la Universitat i encara teniu el carnet universitari no és necessari que ens presenteu cap fotografia, ja que aquest carnet que posseïu es torna a activar automàticament en el moment de la inscripció i serveix d’identificador de la condició de soci o sòcia.

El carnet arriba directament per correu ordinari a l’adreça postal que heu indicat en el termini aproximat d’un mes. Si passat aquest termini no hi arriba, pot ser que Correus haja retornat la carta a la AlumniSAUJI per un error en l’adreça. Cal posar-se en contacte amb nosaltres per assegurar-vos que les dades facilitades en la fitxa són correctes i estan actualitzades.

NOTA: El carnet universitari és un servei només disponible per als membres de la categoria AlumniSAUJI Premium.

 

10. Com renovar el carnet universitari

La renovació del carnet no és automàtica. Per tant, si el carnet està a punt de caducar o ja ha caducat, cal enviar una nova fotografia de carnet en color a AlumniSAUJI a través de qualsevol dels canals de comunicació oberts (correu ordinari, correu electrònic o personalment a les nostres oficines).

El carnet arriba directament per correu ordinari a l’adreça postal que heu indicat en el termini aproximat d’un mes. Si passat aquest termini no hi arriba, pot ser que Correus haja retornat la carta a AlumniSAUJI per un error en l’adreça. Cal posar-se en contacte amb nosaltres per assegurar-vos que les dades facilitades en la fitxa són correctes i estan actualitzades

La renovació d’aquest carnet no té cap cost.

NOTA: El carnet universitari és un servei només disponible per als membres de la categoria AlumniSAUJI Premium.

 

11. Què faig si perd el carnet o s'ha deteriorat i ja no funciona?

Cal posar-se en contacte amb nosaltres: en demanarem un altre i l’enviarem a la vostra adreça postal.

NOTA: El carnet universitari és un servei només disponible per als membres de la categoria AlumniSAUJI Premium.

 

12. Vull canviar la contrasenya del meu usuari corporatiu

Es pot canviar la contrasenya en SSO - Punt únic d’entrada (Opcions de compte - Canvi de clau amb usuari) o des de l’apartat «Personal- Identificació- Canvi de contrasenya» de l’eina Gestió en línia (e-Ujier@). En aquest procediment  només es pot canviar la contrasenya si es recorda l'antiga.

 

13. No recorde el meu nom d’usuari o la contrasenya

a) Si heu oblidat el nom d’usuari  (sa111111 o al111111) es pot fer una recerca amb el nom i cognoms al directori de l’UJI o consultar algun document d'UJI o d'AlumniSAUJI on aparega (l'usuari no canvia, és sempre el mateix).

És possible que algunes persones no hi apareguen perquè no han donat el seu consentiment per a publicar les dades personals (LOPD). En aquest cas, proveu el procediment en línia «No recorde el meu usuari o clau d'accés. Pas a pas» o poseu-vos en contacte amb AlumniSAUJI. 

b) Si heu oblidat la contrasenya però recordeu el nom d’usuari podeu restablir-la en SSO - Punt únic d’entrada (Opcions de compte - Recuperar clau d'accés amb mòbil). Canvi de clau mitjançant SSO pas a pas (PDF).

Si aquest procediment no funciona pot ser que el número del vostre telèfon mòbil no estiga correcte en la nostra base de dades. Comproveu si està correctament registrat accedint al formulari ‘Missatgeria’. Aquest formulari de l’e-UJIer@ està a l’apartat ‘Personal’, sota l’epígraf ‘Altres serveis’ (https://e-ujier.uji.es/pls/www/!gri_www.euji20781) o poseu-vos en contacte amb AlumniSAUJI i us canviarem les dades o us ajudarem amb el procés.

NOTA: la contrasenya s’ha de canviar periòdicament per raons de seguretat. El sistema envia un correu electrònic d’avís per recordar-ho. Si no utilitzeu el nom d’usuari i la contrasenya d'AlumniSAUJI, aquesta pot caducar. Cal que us identifiqueu en alguna aplicació que necessite nom d’usuari i contrasenya de tant en tant per a comprovar que continua activa (p.e., «Gestió en línia (e-Ujier@)», «Correu electrònic», «Aula virtual»).

 

14. Recuperar el meu compte UJI o generar-me un de nou


Els membres Senior UJI matenen el seu usuari corporatiu com quan eren personal (PAS o PDI) en actiu de l'UJI

Si per alguna raó no fora possible recuperar-lo, us podeu generar un nou i accedir a les vostres dades personals, consultar l'expdient acadèmic (Gestió en línia /e-ujier@), inscriure-vos a cursos i activitats de forma telemàtica, etc.

Per activar este usuari, heu d'accedir a la pàgina de configuració personal (també accessible des del menú dret del nostre web «Configuració AlumniSAUJI- Actualitza les teues dades») i a la part inferior trobareu l'apartat «Accés a l'eUjier». 

El sistema us mostrarà l'usuari (o usuaris) que podeu activar i les instruccions per reestablir una nova contrasenya mitjançant el procediment «Recuperació de clau d'accés amb mòbil». Si el número de mòbil no és correcte, podeu canviar-lo en l'apartat superior «Dades de contacte» i punxar OK per a que s'actualitze. 

La informació que us mostrarà l'assistent serà similar a aquesta: 

 

15. Vull redirigir els correus del meu compte corporatiu a un altre compte personal extern

La redirecció dels correus electrònics que arriben al correu d'AlumniSAUJI (xxxxxx@uji.es) a un altre compte de correu (Hotmail, Yahoo, Gmail, etc.) s’ha de fer a través de la configuració del compte corporatiu de Gmail. Instruccions per a redirigir o anul·lar la redirecció del compte.

NOTA: la contrasenya s’ha de canviar periòdicament per raons de seguretat. El sistema envia un correu electrònic d’avís per recordar-ho. Si no utilitzeu el nom d’usuari i la contrasenya, aquesta pot caducar. Cal que us identifiqueu en alguna aplicació que necessite nom d’usuari i contrasenya de tant en tant per a comprovar que continua activa (p.e., «Gestió en línia (e-Ujier@)», «Correu electrònic», «Aula virtual»).

 

16. Com connectar-me a Internet amb el meu portàtil dins del campus?

Si sou membre Senior UJI i esteu al campus podeu connectar-vos a Internet amb el nom d’usuari i la contrasenya mitjançant la xarxa Eduroam (Education Roaming).

Requisits d’instal·lació i procediment

Més informació

 

17. Com saber si estic correctament preinscrit en un curs o activitat

Quan es fa la preinscripció a un curs AlumniSAUJI  o de l'UJI l’assistent genera un document PDF com a comprovant de la preinscripció que es pot imprimir. A més a més, es poden consultar els cursos a què us heu inscrit en la part inferior de l’assistent o amb l’eina Gestió en línia (e-Ujier@).

·            Gestió en línia (autenticació amb nom d’usuari i contrasenya)

·            Informació i gestió

·            Personal

·            Inscripcions/Preinscripcions

 

18. Accedir al correu electrònic corporatiu

Per accedir al vostre correu electrònic corporatiu (tipus xxxxx@uji.es, al0000@uji.es o sa0000@uji.es), podeu accedir directament a http://gmail.uji.es/ o també des de la pàgina d'inici de l'UJI (www.uji.es), en el menú dret «Eines» trobareu l'apartat «Gmail» i haureu d'introduir el vostre usuari (xxxxxxx o al00000 o sa00000) i contrasenya.

Si encara no sabeu com funciona Gmail, pots consultar la guia bàsica de Gmail i Google Calendar.

 

19. Canviar l'adreça del meu compte corporatiu per una personalitzada

Si el teu compte corporatiu et sembla massa difícil de recordar o simplement vols canviar-lo per un més identificatiu, només cal que emplenes el formulari «Sol·licitud de canvi de direcció de correu principal» del Servei d'Informàtica. A l'apartat «Departament/Servei» cal que fiques «Altres» i també, seguint les restriccions que hi trobaràs al formulari, podràs proposar la nova nomeclatura que desitges per a la teua adreça electrònica.

Passa de tenir un xxxxxx@uji.es o sa11111@uji.es o al11111@uji.es a una adreça personalitzada Nom.Cognom@uji.es. I recorda que els correus et continuaran arribant tant si te'ls envien a l'adreça xxxx@uji.es com a la personalitzada.

 

20. Accedir a l'Aula Virtual de la Universitat Jaume I

Per accedir a l'Aula Virtual, podeu accedir directament a https://aulavirtual.uji.es/ o també des de la pàgina d'inici de l'UJI (www.uji.es), en el menú dret «Eines» trobareu l'apartat «Aula Virtual» i haureu d'introduir el vostre usuari (xxxxxx o al00000 o sa00000) i contrasenya. 

 

 

Informació proporcionada per: AlumniSAUJI
Universitat Jaume I CIF: Q-6250003-H Av. de Vicent Sos Baynat, s/n 12071 Castelló de la Plana, Espanya
Tel.: +34 964 72 80 00 Fax: +34 964 72 90 16