AlumniSAUJI presenta la seua oferta formativa del curs 2017-2018

18/07/2017 | AlumniSAUJI

El programa de l’antic alumnat i els amics i amigues de l’UJI, AlumniSAUJI, presenta enguany una oferta composta per 35 cursos de temàtiques molt variades.

Els cursos i tallers combinen els idiomes amb temàtiques que pretenen ajudar l’alumat que vol completar la seua formació en àrees com la tecnologia o d’altres més relacionades amb l’oci i les activitats familiars. A més a més, part de l’oferta formativa s’ofereix en modalitat a distància per tal de facilitar l’accés sense necessitat de desplaçaments i amb llibertat horària per a l’alumnat.

Una de les novetats d’aquest curs són els tasts «Aromes de la terra» on es podran degustar diversos productes artesans fets a Castelló com l’oli de Viver, els formatges de Catí, la cervesa de l’Alcora o els vins de la Comunitat Valenciana.

També hi ha una part pensada per a compartir amb els més menuts de casa. Es tracta d’una sèrie de tallers per aprendre d’una forma pràctica i divertida com crear un videojoc, geocaching  o geolocalització al campus de la Universitat.

Quant a les activitats de formació complementàries, este curs tornen els exitosos Meeting Talk, grups de conversa de diferents nivells en anglès amb professorat natiu, i el Writing Consulting per a reforçar l’expressió escrita de manera virtual amb un tutor personal. I s’amplien les Masterclass, classes gratuïtes de màsters universitaris i propis de l’UJI on els professionals poden assistir per mantenir-se al dia de les novetats al seu sector.

Les primeres inscripcions començaran el 5 de setembre i corresponen als cursos preparatoris intensius de català Suficiència C1 i Superior C2 i de nivell Superior C2.També obriran la matrícula la segona setmana de setembre el curs d’ofimàtica «Taules dinàmiques amb Excel 2013» i el primer dels tasts «Aromes de la terra»: el tast d’oli amb la Cooperativa de Viver.

Les activitats formatives estan obertes a tot el públic, però els membres AlumniSAUJI Premium i altres col·lectius vinculats al programa gaudeixen d’avantatges econòmics i/o d’accés exclusiu.

Consulta l'oferta de cursos i tallers 2017/18