Sol·licitud de certificat de notes signat digitalment

14/12/2021 | AlumniSAUJI
Compartir

Compartir

Facebook
X
Linkedin
Whatsapp
Gmail
Imprimir

Tots els membres del programa AlumniSAUJI, Bàsic o Premium, poden realitzar a través de l'eina «IGLU: Informació i gestió en línia» la consulta del seu certificat de notes o sol·licitar-ne un signat digitalment amb validesa oficial de grau en el següent enllaç:

Sol·licitud electrònica del certiticat de notes signat digitalment

Què necessite?

  • Usuari i contrasenya corporatiu UJI
    [Com activar o recuperar el meu usuari corporatiu]

  • Signatura digital
    Si encara no disposeu de signatura digital podeu sol·licitar-la en qualsevol administració pública de forma gratuïta, inclosa la mateixa Universitat Jaume I, acreditant-vos amb el vostre DNI. Si la sol·liciteu a l'UJI, heu d'adreçar-vos al Registre General (Infocampus, locals 14 i 15 Àgora).

Avantatges:

  • És gratuït.

  • No és necessari desplaçar-se ni fer cua en el Servei d'Estudiants ni a Registre.

  • Pots demanar el certificat en valencià, castellà i anglès. Pots guardar, imprimir o enviar aquest arxiu (PDF).

  • Rebràs un SMS informatiu, si així ho sol·licites, quan ja tens disponible el certificat. A més a més, en qualsevol moment pots consultar en quin estat es troba el procediment d’expedició.

  • El llistat històric de documents signats al vostre favor esta sempre accessible a l'adreca: http://e-ujier.uji.es («Personal» - Portafimes)

  • El certificat, una vegada signat, serà accessible en l'adreça anterior i podrà ser utilitzat sempre que vulgueu i mentres no canvien les circumstàncies existents en la seua expedició.

  • En el mateix certificat constarà una adreca web on podreu comprovar la seua autenticitat, tant visualment com comprovant la validesa del XML que representa les dades amb la corresponent signatura digital. Aquesta adreca podrà ser lliurada a qualsevol a qui vulgueu lliurar el certificat.

  • La validesa d'aquest tipus de certificat ve garantida per la "Normativa per la qual es regula la utilització de les tecnologies de la informació i les comunicacions en els procediments administratius".

  • Per poder sol·licitar un certificat signat digitalment, cal estar al corrent del pagament dels rebuts de la matrícula. Si la teva titulació no apareix, adreçat al Servei de Gestió de la Docència per solventar els problemes.

Informació proporcionada per: AlumniSAUJI