panoramica UJI

Novena edició del Reset Weekend en Castelló

Última modificació: 08/11/2017 | Font: AlumniSAUJI

El Reset Weekend és un esdeveniment lligat a l'experiència, una oportunitat per a conèixer persones amb ganes d'aprendre i emprendre. A més de la formació rebuda, es tracta també que es generen xarxes entre els participants i mentors i que aquestes continuen més enllà del propi esdeveniment.

Si tens una idea de negoci per a web o apps móvils, si estàs cercant un equip amb el qual llançar-te a emprendre, si vols treballar en una startup o conèixer i aprendre com treballen els millors, aquesta és la teua millor oportunitat. Solament hi ha 60 places disponibles!!

Aquest any amb premis en metàl·lic per a poder seguir desenvolupant el teu projecte digital amb E-conectados. Premi en forma d'espai de treball en el coworking en Espai Base i en CEEI Castellón. A més de mentorització post-esdeveniment de Blast off partners i també formació professional a càrrec dels tècnics del CEEI.

I a més a més, compra la teua entrada a www.resetweekend.org/entrada i gaudeix d'un 20% de descompte per ser AlumniSAUJI Premium.

Informació proporcionada per: AlumniSAUJI