panoramica UJI

Formació Continuada - Reciclatge Professional
28/07/2017 | AlumniSAUJI

La formació per al reciclatge té com a objectiu que l'antic alumnat i els professionals puguen mantenir-se connectats amb les últimes propostes del seu sector professional a través de l'assistència a sessions determinades dels màsters universitaris, cursos d'especialització i d'expert de la Universitat Jaume I. D'aquesta manera, els membres d'AlumniSAUJI Premium que ho desitgen podran accedir a una sessió dels màsters i cursos que n'ofereixen de forma gratuïta.

El Màster universitari en Intervenció i Mediació Familiar ofereix la possibilitat de participar a la sessió «Per què hem de col·laborar amb el professorat? El cas de la relació família i escola», on s'abordarà des del punt de vista de la mediació familiar el vincle que s'estableix entre pares i mares i professorat.

Les places són limitades (5 places), pel que s'atorgaran per rigorós ordre d'inscripció.

* La participació en aquestes activitats no té cap mena de reconeixement (certificat d'assistència,convalidació de crèdits...) per part de la Universitat Jaume I.

DADES DE LA CLASSE

Assignatura: Per què hem de col·laborar amb el professorat? El cas de la relació família i escola
Professorat: Francisco Juan García Bacete, director del màster i doctor en Psicologia
Dates: 21 de setembre de 2017
Horari: de 17 a 19 horas
Lloc: HC1145AA (Facultat de Ciències Humanes i Socials)

Matrículaa través http://inscripcio.uji.es/

Destinataris: aquesta classe de reciclatge professional es dirigeix als membres d'AlumniSAUJI Premium amb titulació universitària en Psicologia, Dret, Criminologia i Seguretat, Treball Social, Magisteri, Pedagogia, Sociologia, Humanitats, Medicina o Infermeria. També està oberta a altres perfils que vullguen especialitzar-se en aquest àmbit.

Preu: L'activitat s'ofereix de manera gratuïta però s'abonarà la quantitat de 5 € com a senyal de reserva de la plaça. Aquesta quantitat es retornarà a l'alumne una vegada haja assistit a la classe. Aquella persona que haja reservat la plaça però finalment no hi participe no tindrà dret al retornament de la reserva.

Màster universitari en Intervenció i Mediació Familiar

Dóna'ns la teua opinió del curs en Facebook i Twitter