Taller: "Ocupació pública i noves tecnologies per a la recerca de treball a les administracions públiques" Cursos de formació continuada AlumniSAUJI

21/02/2018 | AlumniSAUJI

Dates: 21 de febrer de 2018 de 18.30 a 20 hores
Acte: Taller gratuït de formació continuada
Títol: Ocupació pública i noves tecnologies per a la recerca de treball a les administracions públiques
Lloc: campus Universitat Jaume I
Entitat: programa AlumniSAUJI i Espai d'Estudis Laborals de la Universitat Jaume I
Breu descripció: participar en las convocatòriés públiques d'ocupació és una de les opcions en la recerca de treball, però no sempre resulta fàcil trobar la informació per poder accedir-hi. En aquesta sessió t'explicarem d'una manera senzilla el funcionament del règim de convocatòries públiques d'ocupacio (places de funcionari de carrera, interins, borses de treball, beques en les administracions públiques...), en quines situacions es convoquen, com funcionen, la manera d'estar informat, els drets i obligacions dels ciutadans i ciutadanes en referència a aquestes places públiques. No deixarem passar l'oportunidad de donar-te algusns consells sobre la preparació de places d'ocupació pública i a quin tipus de places concórrer segons el perfil professional.

Informació proporcionada per: AlumniSAUJI