Beques IVACE I+I, Internacionalització + Innovació

05/06/2023 | AlumniSAUJI

L'IVACE (Institut Valencià de Competitivitat Empresarial) llança una nova convocatòria de 40 beques IVACE I+I, Internacionalització + Innovació per a l'especialització en internacionalització i venda digital.

L'objectiu és especialitzar a joves en estratègies digitals relacionades amb la competitivitat i la venda internacional, atés que les empreses demanden aquest tipus de perfils perquè són més que mai necessaris. Les beques combinen:
  • Formació teòrica aplicant la innovació al procés d'internacionalització- Models que engloben tant el màrqueting digital, com gestió de dades i business intelligence per a la internacionalització i la sostenibilitat.
  • Formació pràctica en empreses i entitats capdavanteres en l'àmbit de la internacionalització digital.
Durada: fins a 12 mesos
Remuneració: 1.165 € mensuals
Dirigides a: menors de 30 anys que estiguen en possessió de titulació universitària de grau superior o d'un grau superior de Formació Professional de les famílies de comerç i màrqueting, o d'informàtica i comunicacions.
Termini d'inscripció: fins al 31 de juliol de 2023.

Informació proporcionada per: AlumniSAUJI