Suports i espais publicitaris

Última modificació: 16/11/2017 | Font: MARÍA TERESA COMES CUARTIELLA

L'ús dels suports i dels espais de l'UJI ofereix a les empreses la possibilitat de dirigir-se a un públic objectiu amb unes característiques molt definides, que permet maximitzar l'eficàcia dels impactes de les accions:

1. Catàleg d'avantatges del carnet universitari

2. Àmbit Promocional en el campus

3. Àmbit Publicitari

 

 

1. Catàleg d'avantatges del carnet universitari:

L'UJI facilita que empreses i comerços, amb els quals se signa prèviament un acord de contraprestació gratuït, puguen oferir avantatges i descomptes específics en els seus productes i serveis als membres de la comunitat universitària quan presenten el carnet universitari i/o un altre document acreditatiu.

Com incorporar-me al catàleg avantatges del carnet?    

Més informacióavantatgescarnet@uji.es 

 

2. Àmbit promocional en el campus:

2.1 Lloguer de les instal·lacions universitàries (Cost d'acord amb els criteris i tarifes de cessió d'espai físic del Pressupost 2016 de la UJI)

  • Utilització de salons d'actes i sales de juntes: 500 €/ dia + IVA
  • Utilització d'aules o seminaris (fins a 50 places): 150 €/ dia + IVA
  • Utilització d'auleso seminaris (més de 50 places): 300 €/ dia + IVA
  • Utilització d'aules informàtica: 600 €/ dia + IVA

Tarifes i contacte per a lloguer d’espais Universitat Jaume I

2.2 Promocions comercials en el campus: en funció de l'espai requerit, les necessitats de muntatge (llum, wifi, etc) i altres criteris establerts per la Universitat, s'estableixen 2 tipus de tarifes:

Tarifa A: 100 €/dia + IVA

​Tarifa B:  400 €/ dia + IVA, per ubicació

Descompte acumulatiu del 5 % per dia a partir del quart dia:

  • Acció promocional de 5 dies. Descompte del 10%
  • Acció promocional de 10 dies. Descompte del 35 %

 

 

3. ​Àmbit publicitari:

3.1 Anuncis publicitaris al VOXUJI Digital: El bulletí VOXUJI Digital ès el mitjà oficial informatiu de la Universitat Jaume I

Característiques

Format:  Bulletí electrònic HTML

Periodicitat: Quinzenal

Difusió: Provincial i autonòmica. Estatal en l'àmbit acadèmic

Públic destinatari: La comunitat universitària formada per 24.000 membres: més de 16.000 estudiants de grau i postgrau,  2.000 treballadors i socis de la Societat d'Amics i Antics Alumnes de l'UJI (SAUJI) amb 6.000 associats. Més de 1.000 subscriptors no membres de la comunitat universitària: professionals, empreses, centres educatius, ampas, mitjans de comunicació, associacions, universitats, entitats  públiques, etc. 

Formats Publicitaris i preus

  • Robapàgines (300x250 px): 100€ + IVA
  • Botó superior (200x250 px): 100€ + IVA
  • Botó intermedi (200x200 px): 50 € + IVA

Descomptes:

- Contractació 2 butlletins :

  • robapàgines o botó superior: 150 € + IVA
  • botó intermedi: 75 € + IVA

- Contractació 4 butlletins :

  • robapàgines o botó superior: 300 € + IVA
  • botó intermedi: 150 € + IVA

3.2 Anuncis publicitaris en productes corporatius de l'UJI:

3.2.1 Agenda Acadèmica: publicació institucional repartida a l'estudiantat i a la venda a les tendes de l'Àgora en el Campus. Tirada: 12.000 exemplars.

Formats i cost:   

  • Pàgina interior (21'5 x15 cm): 1.000 € + IVA                      
  • Portada (21'5 x 15 cm): 2.000 € + IVA
  • Contraportada (21'5 x 15 cm): 1.500 € + IVA

3.2.2 Revista de Postgrau: publicació institucional amb l'objectiu de donar a conèixer l'oferta de postgrau de la Universitat Jaume I. Tirada: 30.000 exemplars.

Formats i cost:

  • Revista de Postgrau½ pàgina (12x19 cm): 1.000 euros + IVA
  • Robapágines ¾  (18x19 cm): 1300 euros + IVA
  • 1 pàgina: 1500 euros + IVA (29,7 X 21cm + 3 mm de sang)
  • Contraportada interior (29,7 X 21cm + 3 mm de sang): 2.000  euros + IVA
  • Portada interior (29,7 X 21cm + 3 mm de sang): 2.500  euros+ IVA

3.2.3 Carpeta classificadora oficial de l'UJI:

Cost de la publicitat a negociar

 

3.3 Estovalles publicitàries de paper a les cafeteries del campus: 

El campus disposa de tres cafeteries principals: la Facultat de Ciències Humanes i Socials, la Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques, i l'Escola Superior de Tecnologia i Ciències Experimentals.

Cost: 5 cèntims per estovalla

Per a una tirada de 3.000 estovalles de paper, que cobreixen una setmana aproximadament (en les tres cafeteries de l'UJI es consumeixen uns 600 menús diaris), el cost de poder col·locar les estovalles en les tres cafeteries seria de 3.000 x 0,05 € = 150 €+ IVA. (Impressió realitzada pel client)

 

 

Informació proporcionada per: Servei de Comunicació i Publicacions
Universitat Jaume I CIF: Q-6250003-H Av. de Vicent Sos Baynat, s/n 12071 Castelló de la Plana, Espanya
Tel.: +34 964 72 80 00 Fax: +34 964 72 90 16