Accelera i fes créixer la teua empresa amb Castelló Global Program

05/05/2017 | UJI EMPREN

La Diputació de Castelló ha llançat la cinquena edició d'aquest programa de suport al creixement empresarial amb la col·laboració de Espaitec, la Fundació General de la Universitat Jaume I, CEEI Castelló, Llançadera i els centres CEDES.  El programa es dirigeix a empresaris i directors generals que tinguen experiència en desenvolupament de negoci, objectius ambiciosos i potencial de creixement, el període d'inscripció està obert fins al pròxim 20 de maig.

En el programa, 15 empreses (des de 2 anys de trajectòria) rebran gratuïtament durant 6 mesos tallers pràctics i mentorizació amb experts docents de l'àmbit empresarial i professors de escoles de negoci de reconegut prestigi internacional.

Així mateix, les empreses seleccionades participaran en l'itinerari internacional, consistent en un viatge a Brussel·les per a conèixer les institucions i les opcions de finançament europees. En finalitzar el programa, les empreses tindran el seu propi pla de creixement empresarial personalitzat.

Mes informació i inscripcions