Tractaments de dades personals amb fins d'investigació

Última modificació: 30/05/2017 | Font: SG

La següent taula inclou la relació de fitxers que han sigut creats per al Universitat Jaume I amb la finalitat de portar a terme activitats de recerca. La finalitat concreta de les dades, els mitjans de tractament, les possibles comunicacions a tercers o encàrrecs de tractament són determinats en cada moment pel responsable intern corresponent, el qual assoleix les obligacions següents:

• Assegurar la utilització de les dades personals segons les finalitats per a les quals van ser recollides.
  • Garantir la seguretat de les dades de caràcter personal, d'acord amb el que s'establisca a la normativa vigent, i executar les mesures necessàries d’índole tècnica i organitzativa corresponents.
  • Garantir als afectats el dret d’accés a les seues dades i també els altres que la llei els reserva i informar a la Secretaria General de les sol·licituds que reba per tal que aquesta puga adoptar la resolució que corresponga.
  • Obtindre, en els casos en els quals es preveja la necessitat de comunicar dades personals a tercers, les autoritzacions oportunes de la Secretaria General, a través del mecanisme intern establert, i tramitar els contractes d'encàrrec de tractament per part de tercers regulats en l'article 12 de la LOPD.
  • Col·laborar en les tasques d'auditoria i aplicar les mesures correctores que li siguen notificades.

• Procediment de creació de fitxers amb dades de caràcter personal per part dels grups d'investigació

Els fitxers amb dades de caràcter personal de naturalesa pública han de ser creats per resolució d'òrgan competent. La legislació en vigor no fa cap distinció entre els tractaments adreçats a la investigación científica i la resta de tractaments, per tant, és necessari seguir les formalitats requerides per la llei.

• Dados

Conèixer l'evolució del nivell d'activitat física durant l'adolescència i la seua relació amb la salut i capacitat cognitiva.

• Desempeño académico

Recerca sobre benestar i rendiment acadèmic de l'estudiantado universitari.

• Sociodemogràfics

Inclou les dades de caràcter personal dels participants en els estudis que porten a terme el grup d'investigació.

• Projectes d'investigació saludable-Servei d'Esports UJI

Els projectes de recerca saludable-Servei d'esports de l'UJI, pretenen aprofundir en el món de l'esport des d'un vessant saludable, entre d'altres per a les carreres de llarga durada com ara les proves d'ultradistància per muntanya o l'especialitat de marató.

• Base de dades neuroimagen

Recerca científica amb la finalitat de determinar correlats cerebrals de la conducta i neurociència cognitiva.

• Base de dades melanogenuji

Recerca científica amb la finalitat de determinar genèticament la predisposició al càncer de pell.

• Laboratori de famiília

Permetre als membres del grup de recerca: 1. La supervisió col·legiada del o la professional que atén el cas 2. La generació de coneixement vàlid per a la comprensió dels processos de mediació i desenvolupament personal i familiar. 3. La formació de postgrau.

• Història clínica labpsitec

Gestió de la història clínica dels pacients tractats pel Servei d'Assistència Psicològica / LABPSITEC.

• Pacients de fibromiàlgia

Dur a terme una recerca científica amb la finalitat d'avaluar l'eficàcia d'una intervenció terapèutica.

• Erasmus ip global id

Captar i tractar imatges de ciutadans i estudiants amb la finalitat de dur a terme un projecte educatiu Global ID. L'objectiu d'aquest projecte és fomentar l'emergència de la “identitat global inclusiva” des de l'enfocament teòric del desenvolupament humà i promoure la millora educativa en l'àmbit del desenvolupament i la cooperació internacional a través de la tècnica del vídeo participatiu.

• UJI IMK estudis de màrketing

Realitzar treballs de recerca que requerisquen l'enviament d'enquestes: estudis de màrqueting (comercialització de recerca de mercats).

• Qüestionari HERO

Dades de contacte del Delegat de Protecció de Dades: Delegat de Protecció de Dades Oficina d'Innovació i Auditoria TI Universitat Jaume I de Castelló Avgda. Vicent Sos Baynat s/n 12071 Castelló Espanya protecciodedades@uji.es