Tractaments institucionals de dades de caràcter personal amb finalitats de gestió i docència

Última modificació: 18/09/2017 | Font: SG

La següent taula inclou la relació de fitxers que han sigut creats per la Universitat Jaume I amb la finalitat institucional de gestió o de docència. El propòsit concret de les dades, els mitjans de tractament, les possibles comunicacions a tercers o encàrrecs de tractament són determinats en cada moment pel responsable intern corresponent, el qual assoleix les obligacions següents:

  • Assegurar la utilització de les dades personals segons les finalitats per a les quals van ser recollides.
  • Garantir la seguretat de les dades de caràcter personal, d'acord amb el que s'establisca a la normativa vigent, i executar les mesures necessàries d’índole tècnica i organitzativa corresponents.
  • Garantir als afectats el dret d’accés a les seues dades i també els altres que la llei els reserva i informar a la Secretaria General de les sol·licituds que reba per tal que aquesta puga adoptar la resolució que corresponga.
  • Obtindre, en els casos en els quals es preveja la necessitat de comunicar dades personals a tercers, les autoritzacions oportunes de la Secretaria General, a través del mecanisme intern establert, i tramitar els contractes d'encàrrec de tractament per part de tercers regulats en l'article 12 de la LOPD.
  • Col·laborar en les tasques d'auditoria i aplicar les mesures correctores que li siguen notificades.

 

FITXERS INSCRITS EN EL REGISTRE GENERAL DE PROTECCIÓ DE DADES DE L'AEPD:

 

  • Accés a la Universitat

    Gestió de l'accés a la Universitat.

  • Alumni SAUJI

    Gestió de programes desenvolupats conjuntament per la Societat d'Amics i Antics Alumnes de la Universitat Jaume I (SAUJI). Enviament d'informació acadèmica i d'activitats culturals de la universitat. Gestió de l'accés a serveis de la universitat. Accions de millora professional. Cobrament de quotes. Organització de trobades d'antics alumnes. Elaboració d'estadístiques i informes tècnics

  • Antic Alumnat

    Gestió i fidelització de l'antic alumnat de la universitat (programa Alumni SAUJI i altres desenvolupats conjuntament amb SAUJI). Enviament d'informació acadèmica i d'activitats culturals de la universitat. Inserció laboral i millora professional. Elaboració d'estadístiques i informes tècnics. Actes de graduació i trobades d'antics alumnes.

  • Atenció a la diversitat

    Orientació i suport acadèmic a persones amb discapacitat o necessitats educatives especials.

  • Cens Electoral

    Gestió del cens electoral de la Universitat Jaume I.

  • Càlcul de la petjada de carboni

    Identificació dels vehicles que circulen pel campus universitari amb la finalitat de calcular la petjada de carboni de cada vehicle i determinar el seu impacte ambiental dins del marc del projecte Living Labs en el qual participa la Universitat Jaume I.

  • Control d'acces a instalacions

    Control d'accés a instal·lacions de la Universitat amb accés restringit en funció del perfil de l'usuari (laboratoris, aules, despatxos, instal·lacions esportives...). Seguiment de l'ús de les instal·lacions per part dels usuaris i control del compliment de l'horari laboral per part del personal de la Universitat que ho utilitza.

  • Coordinació secundaria i innovació educativa

    Gestió de les activitats d'innovació educativa i relació amb els estudiants d'educació secundària per al desenvolupament d'activitats acadèmiques, culturals, científiques o de promoció de la imatge de la universitat

  • Escola d'Estiu

    – Organització de les activitats de l'Escola d'Estiu. – Gestió administrativa i econòmica de les activitats. – Planificació de l'alimentació. – Resposta front a emergències.

  • Externs

    Gestió de l'ús dels serveis universitaris per part de terceres persones.

  • Futurs estudiants

    Difusió de l'oferta formativa i cultural de la Universitat.

  • Gestió Acadèmica

    Gestió administrativa de l'expedient acadèmic de l'estudiantado de la UJI. Ús acadèmic de les dades de l'estudiantat, control d'assistència a classes, d'accés a instal·lacions, d'accés a recursos electrònics en línia, seguiment de qualificacions, comunicació amb l'estudiantat, gestió de les pràctiques i elaboració d'estudis i estadístiques.

  • Google Apps for Education

    Gestió de les dades explotades a través de la plataforma Google Apps for Education de la qual són usuaris els membres de la comunitat universitària

  • Gravació d'actes acadèmics

    Gravació d'intervencions en jornades, congressos i d'actes institucionals, acadèmics, científics, culturals o esportius

  • Grabació de Reunions

    Gravacions de les reunions d'òrgans col·legiats, comissions o grups de treball de la Universitat Jaume I.

  • Guia d'experts

    Oferir una guia d'accés públic perquè els mitjans de comunicació puguen identificar ràpidament a experts en una determinada matèria

  • Investigació

    Investigadora. Procediments administratius. Ensenyament universitari. Transferència de sol·licituds de beques al Ministeri d'Educació, Cultura i Esports i al Ministeri de Ciència i Tecnologia. Transferència de sol·licituds de beques a la Generalitat Valenciana. Notificació als sol·licitants de la denegació o concessió de la beca.

  • Logs

    Gestió i control de l'accés, ús i seguretat dels sistemes i serveis electrònics de la Universitat Jaume I. Acreditació de l'ús d'aplicacions de gestió, navegació per xarxes i de lliurament de missatges al personal laboral o funcionari de la Universitat a través del compte corporatiu de la Universitat. Acreditació de l'accés als sistemes de docència per part de l'estudiantado. Elaboració d'estadístiques i informes tècnics.

  • Mooc

    Gestió dels usuaris dels cursos en línia oberts i massius (MOOC), control d'accés a recursos electrònics en línia, seguiment de qualificacions, comunicació amb l'estudiantat.

  • Office 365

    Gestió de les dades explotades a través de la plataforma Microsoft Office 365 de la qual són usuaris els membres de la comunitat universitària

  • Orientació i Inserció Professional

    Orientació i promoció de la inserció laboral dels estudiants i titulats de la Universitat Jaume I. Intermediació laboral i gestió de l'agència de col·locació constituïda en la universitat a l'empara del que es disposa en el Reial decret 1796/2010, de 30 de desembre, pel qual es regulen les agències de col·locació. Recerca, anàlisi i estudi de la inserció laboral dels estudiants i titulats de la Universitat Jaume I.

  • Practica a l'UJI

    Registre dels alumnes d'ensenyament secundari que s'adscriuen al programa "Practica en la UJI" per a la gestió, desenvolupament i organització de les activitats d'aquest programa

  • Personal

    Gestió administrativa i econòmica del personal funcionari i laboral de la Universitat Jaume I. Difusió d'informació rellevant en matèria laboral, formativa o sindical. Control horari del personal. Elaboració d'informes, estadístiques i indicadors en matèria laboral.

  • Sod

    Gestió del sistema de préstec interbibliotecari

  • Servei sanitari

    Història clínica, seguiment i gestió de l'atenció a membres de la comunitat universitària per part del servei sanitari de la Universitat Jaume I.

  • Tercers

    Gestió administrativa i econòmica de les relacions amb terceres persones amb les quals s'efectuen transaccions econòmiques derivades de l'activitat de la Universitat.

  • Videovigilància

    Controlar l'accés a dependències que, per les seues característiques, es consideren susceptibles de ser especialment protegides

  • Voluntariat

    Gestió de les activitats de voluntariat desenvolupades per la Universitat Jaume I.

  • Voluntariat Lingüístic

    Contactar amb els voluntaris per a conformar les parelles lingüístiques i altres activitats pròpies del Voluntariat Lingüístic

  • VOX UJI

    Distribució de la publicació periòdica Vox-UJI

Universitat Jaume I CIF: Q-6250003-H Av. de Vicent Sos Baynat, s/n 12071 Castelló de la Plana, Espanya
Tel.: +34 964 72 80 00 Fax: +34 964 72 90 16