Infraestructures, equipaments i altres serveis científics

31/08/2021 | INVEST

La Universitat Jaume I disposa d'un conjunt d'infraestructures i equipament científic i tecnològic avançat l'objectiu del qual és donar suport a la investigació i a la innovació en els camps de les ciències experimentals, l'enginyeria i les ciències de la vida. Aquest equipament està disponible per a la comunitat investigadora de la Universitat Jaume I, però també per a institucions i empreses.

Accedeix a altres serveis centralitzats de suport a la recerca, com ara el maquinari de càlcul científic o eines de suport a la investigació en ciències humanes i socials.

SCIC scic index

Servei Central d'Instrumentació Científica

El SCIC integra la infraestructura científica avançada de la Universitat Jaume I en tecnologies químiques, ciència dels materials, física i biociències.

SEA sea index

Servei d'Experimentació Animal

Infraestructura especialitzada en el suport a la recerca i els procediments experimentals amb animals de laboratori.

Enquestes enq index

Enquestes d'investigació

Accés a l'eina Qualtrics per a dur a terme recerques, avaluacions i altres activitats de recopilació de dades.

Grups recal index

Càlcul científic

Clúster de computació al servei del personal investigador amb més de 70 nodes propis.

Informació proporcionada per: Vicerectorat d'Investigació