Divulgación científica

10/09/2020 | INVEST

La ciència és una part fonamental de la cultura i un dels elements claus del benestar de la societat. Les universitats són pilar fonamental de la investigació i la generació de coneixement científic. El Pla d’Acció de Govern de la Universitat Jaume I 2019-2022 reconeix el paper que ha de realitzar el personal investigador per a que existan més ciutadans formats en ciència en les comarques de Castelló.

La nostra visió és que aquest coneixement arribe a la societat de manera atractiva i senzilla, contribuint al seu desenvolupament econòmic, social i mediambiental, a través de les activitats de divulgació científica que coordina el Projecte de Cultura Científica i Ciència Ciutadana (PC4) i de les accions de comunicació, assesorament, formació i investigació de la Unitat de Cultura Científica i de la Innovació (UCC+i).

PC4 pc4 index

Unitat de Divulgació Científica i Ciència Ciutadana

La Unitat de Divulgació Científica i Ciència Ciutadana del vicerectorat d’Innovació, Transferència i Divulgació Científica de la Universitat Jaume I coordina activitats de divulgació: tallers, xerrades, fires,...

UCC+i ucc index