Comerç internacional: Comerç i màrqueting, és un curs dissenyat per a entendre com el màrqueting i el comerç són claus en l'èxit empresarial internacional. El director acadèmic d'aquest curs és Javier Ordóñez, Departament d'Economia, Institut d'Economia Internacional (IEI), UJI i INTECO (UJI -grup d'investigació de la Universitat de València per a la integració econòmica). Aquest curs va dirigit a estudiants de grau o màster en negocis, finances o economia.
La duració del curs és 80 hores dividit en 6 mòduls (4 hores per dia/ 5 dies una setmana, incloent visites d'estudi) i es pot realitzar en la modalitat de 3 o en la de 4 setmanes. El programa del curs en la modalitat de quatre setmanes és:
Setmana 1 |
Mòdul 1: Globalització i economia internacional
|
Javier Ordóñez |
Setmana 2 |
Mòdul 2. Politicas de comerç i integració regional. Mòdul 3. Risc en la taxa de canvi en el comerç internacional. |
Joan C. Costa Juan Ángel Lafuente |
Setmana 3 |
Mòdul 4. Màrqueting digital i internacional. Mòdul 5. Anàlisi avançada de consumidors. |
Diego Monferrer Luis J Callarisa Fiol Rosa M. Rodríguez |
Setmana 4 | Mòdul 6. Tècniques d'investigació de mercat. |
Juan Carlos Fandos Roig Javier Sánchez |
Amb el propòsit d'aconseguir un més major coneixement d'aquestes àrees, la coordinació del curs ha programat dues visites a empreses d'excel·lència en la indústria amb la condició d'aplicar a la pràctica l'abordat en la teoria. A més, s'han seleccionat un claustre de professors de perfils orientats cap a l'àmbit pràctic.
*Cada curs pot ser modificat i adaptat a requisits concrets
Study Abroad