International Business: Marketing and Trade

09/09/2022 | ORI
Compartir

Compartir

Facebook
X
Linkedin
Whatsapp
Gmail
Imprimir

Comerç internacional: Comerç i màrqueting, és un curs dissenyat per a entendre com el màrqueting i el comerç són claus en l'èxit empresarial internacional. El director acadèmic d'aquest curs és Javier Ordóñez, Departament d'Economia, Institut d'Economia Internacional (IEI), UJI i INTECO (UJI -grup d'investigació de la Universitat de València per a la integració econòmica). Aquest curs va dirigit a estudiants de grau o màster en negocis, finances o economia.

La duració del curs és 80 hores dividit en 6 mòduls (4 hores per dia/ 5 dies una setmana, incloent visites d'estudi) i es pot realitzar en la modalitat de 3 o en la de 4 setmanes. El programa del curs en la modalitat de quatre setmanes és: 

Programa del curs
Setmana 1

 

Mòdul 1: Globalització i economia internacional

 

Javier Ordóñez
Setmana  2

Mòdul 2. Politicas de comerç i integració regional.

Mòdul 3. Risc en la taxa de canvi en el comerç internacional.

Joan C. Costa

Juan Ángel Lafuente

Setmana 3

Mòdul 4. Màrqueting digital i internacional.

Mòdul 5. Anàlisi avançada de consumidors.

Diego Monferrer

Luis J Callarisa Fiol

Rosa M. Rodríguez

Setmana 4 Mòdul 6. Tècniques d'investigació de mercat.

Juan Carlos Fandos Roig

Javier Sánchez

Amb el propòsit d'aconseguir un més major coneixement d'aquestes àrees, la coordinació del curs ha programat dues visites a empreses  d'excel·lència en la indústria amb la condició d'aplicar a la pràctica l'abordat en la teoria. A més, s'han seleccionat un claustre de professors de perfils orientats cap a l'àmbit pràctic. 

Descàrrega el programa de curs detallat (en anglès)

*Cada curs pot ser modificat i adaptat a requisits concrets

Professors

Informació proporcionada per: Oficina de Relacions Internacionals
Imatge 1 accio imatge1

Study Abroad