Preguntes freqüents sobre l'aplicació de la marca de comunicació (FAQ)

20/11/2017 | SCP
Compartir

Compartir

Facebook
X
Linkedin
Whatsapp
Gmail
Imprimir

Marca UJI color

Preguntes freqüents sobre l'aplicació de la marca de comunicació (FAQ)


1. Quan hem de fer servir el logosímbol estatutari i quan la marca de comunicació?

L'ús del logosímbol estatutari es restringeix només a determinats documents que tenen valor caràcter oficial (certificats, resolucions, convocatòries, convenis, etc.). En cas de dubte, pregunteu a secgen@uji.es. Per a la resta de comunicacions, cal fer servir la nova marca de comunicació.
Pels certificats i diplomes de premis, cursos, jornades, etc., si tenen caràcter administratiu, institucional o reglat, el logosímbol estatutari. En els altres casos, pot utilitzar-se la marca de comunicació.

2. On puc descarregar el logosímbol estatutari/escut i on la marca de comunicació de l’UJI? Poden apareixer les dues marques juntes?

Heu de sol·licitar el logosímbol estatutari/escut de l'UJI a comunicacio@uji.es i indicar l'ús que li vol donar. En la pàgina web www.marca.uji.es podeu descarregar la marca de comunicació. Les dues marques no han d'aparèixer juntes en cap cas.

3. Si necessite algun format de la marca diferent dels arxius per a descarregar, a qui he de sol·licitar-li-ho?

Heu d’enviar un correu electrònic a comunicacio@uji.es.

4. Fins a quan puc seguir utilitzant els materials que tinc amb el logosímbol estatutària/escut si ara he d'utilitzar la nova marca de comunicació?

Fins a fi d'existències. Tots els materials nous hauran de realitzar-se ja amb la marca de comunicació. Les Normes d'ús de la identitat visual corporativa de la Universitat Jaume I (aprovada pel Consell de Govern núm. 5, de 15 de maig de 2017, i publicada en la mateixa data) estableixen la següent disposició transitòria:

1. En el termini de dos mesos des de l’entrada en vigor d’aquestes normes deixaran de utilitzar-se totes les submarques de la Universitat Jaume I existents. 
2. El material imprès anterior a l’aprovació d’aquestes normes pot utilitzar-se fins que s’acabe.

5. Si tinc una submarca de l’UJI de l'anterior Manual d'identitat visual que ha sigut eliminada en el nou manual, a qui he de consultar què he de fer ara?

Envieu un correu electrònic a comunicacio@uji.es amb les vostres dades i us adaptarem la marca, si escau.

6. Quina marca utilitze en la portada i contingut de la meua tesi doctoral, TFG, TFM o qualsevol treball o document acadèmic?

En les tesis doctorals, TFG i TFM, el logosímbol estatutari.

En altres documents acadèmics, es pot utilitzar la marca de comunicació, que es pot descarregar en diferents formats en www.marca.uji.es.

7. Quina marca utilitze en les presentacions de la universitat que realitze al campus o fora del campus?

La marca de comunicació. Es pot descarregar la marca en diferents formats i en Power Point en www.marca.uji.es.

8. Quina marca utilitze en el peu de signatura del meu compte de correu electrònic?

La marca de comunicació.

9. Som una promoció d'un grau universitari i volem fer samarretes i un altre material de la promoció. Quina marca utilitzem?

La marca de comunicació.

10. Quan es pot usar només el símbol, sense incloure el logotip?

Sempre que el seu ús es faça en un context comunicatiu que permeta identificar-lo amb la Universitat Jaume I. Per exemple, en el segon nivell de pàgines del portal web de l’UJI, ja que en el primer nivell apareix el logosímbol complet i l'usuari o usuària és conscient que navega pel portal de la Universitat. Si teniu dubtes, consulteu amb comunicacio@uji.es.


Consulteu també el Manual d'identitat visual corporativa de l'UJI (pdf) i les Normes d'ús de la identitat visual corporativa de la Universitat Jaume I.

En cas de dubte, podeu contactar amb comunicacio@uji.es

Informació proporcionada per: Servei de Comunicació i Publicacions