Manual d'identitat visual corporativa de l'UJI

Última modificació: 23/06/2017 | Font: SCP

Marca UJI color

Manual d'identitat visual corporativa de l'UJI (pdf)

El Consell de Direcció de la Universitat Jaume I, en la sessió de 8 de maig de 2017, va aprovar aquest Manual d’identitat visual corporativa, que substitueix l’anterior i que amplia els elements gràfics de la institució amb la creació d’una nova marca de comunicació, que conviurà amb la marca estatutària.

El Manual d’identitat visual corporativa de la Universitat Jaume I és el conjunt de normes que regulen el correcte ús de la marca i els elements de la identitat visual corporativa de la nostra universitat en les seues diferents aplicacions, per la qual cosa el seu ús i seguiment és imprescindible i obligatori per a tota la comunitat universitària, així com per a aquelles organitzacions o persones que hagen obtingut per part de la Universitat Jaume I l’autorització preceptiva per a l’ús dels símbols distintius de la Universitat. 

Normes d'Ús de la Identitat Visual Corporativa de la Universitat Jaume I

Elements bàsics de la marca UJI en diferents arxius per a descarregar

Plantilles de power point de la marca de comunicació

En cas de dubte, podeu contactar amb comunicacio@uji.es

Informació proporcionada per: Servei de Comunicació i Publicacions
Universitat Jaume I CIF: Q-6250003-H Av. de Vicent Sos Baynat, s/n 12071 Castelló de la Plana, Espanya
Tel.: +34 964 72 80 00 Fax: +34 964 72 90 16