Marca UJI en diferents arxius per a descarregar

Última modificació: 23/06/2017 | Font: SCP

Marca UJI color

La marca de comunicació de la Universitat Jaume I està constituïda pel conjunt del símbol i el logotip. El seu ús està definit al Manual d'identitat visual vorporativa de l'UJI (pdf). Per a qualsevol dubte, podeu consultar a comunicacio@uji.es

El símbol està format per les sigles de la denominació institucional, UJI. La gamma cromàtica principal queda establerta per un degradat derivat dels colors de la marca estatutària: vermell, verd, blau i groc. La tercera sigla significa alhora la i majúscula i el número 1. El primer cas es deriva d’un ús social consolidat de la marca de la Universitat per tal de pronunciar les seues sigles amb facilitat, com un mot. El número 1 fa referència a l’ordre històric que ocupa el rei Jaume el Conqueridor en la casa reial d’Aragó. El logotip conté la denominació oficial de la institució: Universitat Jaume I. El color del logotip és el número 2955 de la norma Pantone. 

Elements bàsics de la marca UJI en diferents arxius per a descarregar (el zip inclou els formats PSD; PNG amb fons transparent; JPG; RTF i Power Point. També els formats professionals IDLM i AI:

Plantilles de power point de la marca de comunicació

Informació proporcionada per: Servei de Comunicació i Publicacions
Universitat Jaume I CIF: Q-6250003-H Av. de Vicent Sos Baynat, s/n 12071 Castelló de la Plana, Espanya
Tel.: +34 964 72 80 00 Fax: +34 964 72 90 16