Per tal d'establir els llocs de dipòsit dels objectes perduts en aquesta Universitat, així com els tràmits que han de seguir-se per a la seua posterior gestió, i amb la finalitat de millorar-la i assegurar-ne l’adequada custòdia i destinació, es dicta aquesta circular:
1. Àmbit d'aplicació
Aquesta circular és d’aplicació a tots els objectes que s'extravien a la Universitat Jaume I.
2. Consergeries
Els objectes trobats es poden entregar a les consergeries dels edificis d'aquesta Universitat per tal que s'hi queden en dipòsit per un termini màxim de 3 dies. En finalitzar aquest període, s'han de trametre a l'Oficina d'Objectes Trobats d'Infocampus.
Als edificis d'esports i a la biblioteca, els objectes trobats es poden entregar als respectius punts d'atenció al públic, i s'ha d’aplicar el mateix procediment indicat per a les consergeries.
L’entrada dels objectes que siguen rebuts a les consergeries ha de ser registrada amb la següent informació:
A la persona que realitze el lliurament de l'objecte perdut, se li ha d’expedir un rebut amb la mateixa informació que s'haja fet constar en el registre d’entrada.
L’eixida dels objectes que es tornen als propietaris han de ser registrades amb la següent informació:
La persona que replegue l'objecte ha de signar un rebut amb la mateixa informació que s'haja fet constar en el registre d’eixida.
3. Infocampus
Els objectes que reben a l'Oficina d'Objectes Trobats d'Infocampus han de ser registrats, etiquetats amb la data i un número d'entrada i, finalment, arxivats.
Quan per l'objecte es puga identificar el propietari, des d'Infocampus s’ha d’intentar contactar amb el propietari perquè passe a retirar-lo. En el cas que no li siga possible, se li ha de trametre l’objecte a ports deguts al domicili que indique, després de comprovar–ne la titularitat.
Quan algun membre de la comunitat universitària pregunte per un objecte perdut i aquest no s'haja dipositat a l'Oficina, cal omplir una fitxa amb les dades del propietari i la descripció de l'objecte. En el supòsit que l'objecte aparega, des d'Infocampus s’ha de contactar amb la persona interessada perquè passe a retirar-lo.
Quan s'entregue un objecte perdut al propietari, aquest ha d'omplir la fitxa corresponent.
4. Oficina Municipal d'Objectes Perduts
El temps màxim de dipòsit a l'Oficina d'Objectes Trobats d'Infocampus és de tres mesos lectius. Transcorregut aquest termini sense que un objecte siga reclamat, s'ha de trametre a l'Oficina d'Objectes Trobats de l'Ajuntament de Castelló, excepte els llibres i material documental en qualsevol suport, que s'han de trametre a la biblioteca.
Castelló de la Plana, 10 de desembre de 2015