Dipòsit i gestió d'objectes perduts Circular del Vicerectorat de Campus, Infraestructures i Noves Tecnologies, de 10 de desembre de 2015, sobre el dipòsit i gestió d'objectes perduts

16/12/2015 | SCP
Compartir

Compartir

Facebook
X
Linkedin
Whatsapp
Gmail
Imprimir

Per tal d'establir els llocs de dipòsit dels objectes perduts en aquesta Universitat, així com els tràmits que han de seguir-se per a la seua posterior gestió, i amb la finalitat de millorar-la i assegurar-ne l’adequada custòdia i destinació, es dicta aquesta circular:

1. Àmbit d'aplicació

Aquesta circular és d’aplicació a tots els objectes que s'extravien a la Universitat Jaume I.

2. Consergeries

Els objectes trobats es poden entregar a les consergeries dels edificis d'aquesta Universitat per tal que s'hi queden en dipòsit per un termini màxim de 3 dies. En finalitzar aquest període, s'han de trametre a l'Oficina d'Objectes Trobats d'Infocampus.

Als edificis d'esports i a la biblioteca, els objectes trobats es poden entregar als respectius punts d'atenció al públic, i s'ha d’aplicar el mateix procediment indicat per a les consergeries.

L’entrada dels objectes que siguen rebuts a les consergeries ha de ser registrada amb la següent informació:

  • Descripció de l'objecte.
  • Nom i cognoms de la persona que el va trobar.
  • Domicili.
  • Altres dades de contacte, si escau.
  • Document nacional d’identitat o algun altre document identificador.
  • Data i hora del lliurament.
  • Lloc on es va trobar l’objecte.
  • Altres dades que es consideren d'interès.

A la persona que realitze el lliurament de l'objecte perdut, se li ha d’expedir un rebut amb la mateixa informació que s'haja fet constar en el registre d’entrada.

L’eixida dels objectes que es tornen als propietaris han de ser registrades amb la següent informació:

  • Descripció de l'objecte.
  • Nom i cognoms de la persona a qui es lliura l'objecte.
  • Domicili.
  • Altres dades de contacte, si escau.
  • Document nacional d’identitat o algun altre document identificador.
  • Data i hora del lliurament.
  • Altres dades que es consideren d'interès.

La persona que replegue l'objecte ha de signar un rebut amb la mateixa informació que s'haja fet constar en el registre d’eixida.

3. Infocampus

Els objectes que reben a l'Oficina d'Objectes Trobats d'Infocampus han de ser registrats, etiquetats amb la data i un número d'entrada i, finalment, arxivats.

Quan per l'objecte es puga identificar el propietari, des d'Infocampus s’ha d’intentar contactar amb el propietari perquè passe a retirar-lo. En el cas que no li siga possible, se li ha de trametre l’objecte a ports deguts al domicili que indique, després de comprovar–ne la titularitat.

Quan algun membre de la comunitat universitària pregunte per un objecte perdut i aquest no s'haja dipositat a l'Oficina, cal omplir una fitxa amb les dades del propietari i la descripció de l'objecte. En el supòsit que l'objecte aparega, des d'Infocampus s’ha de contactar amb la persona interessada perquè passe a retirar-lo.

Quan s'entregue un objecte perdut al propietari, aquest ha d'omplir la fitxa corresponent.

4. Oficina Municipal d'Objectes Perduts

El temps màxim de dipòsit a l'Oficina d'Objectes Trobats d'Infocampus és de tres mesos lectius. Transcorregut aquest termini sense que un objecte siga reclamat, s'ha de trametre a l'Oficina d'Objectes Trobats de l'Ajuntament de Castelló, excepte els llibres i material documental en qualsevol suport, que s'han de trametre a la biblioteca.

 

Castelló de la Plana, 10 de desembre de 2015