'Experimento Stuka' plena en la seva estrena a Castelló

04/12/2018 | LABCOM

L'estrena en la província de Castelló de la pel·lícula Experimento Stuka va omplir per complet la sala de projecció de la seua única projecció en els Neocine Port Azahar del Grau de Castelló. En el posterior col·loqui, els directors Pepe Andreu i Rafa Molés van poder respondre dubtes i intercanviar impressions sobre el documental.

Davant la gran afluència de públic està previst que es produïsca una nova projecció del film el divendres 7 de desembre a les 20:15h. Les entrades podran adquirir-se amb antelació en la pàgina web de Neocine Port Azahar des del dimecres 5 de desembre.

La recent guanyadora del guardó al millor documental en els I Premis de l'Audiovisual Valencià ha comptat amb la participació d'egressats de la Universitat Jaume I i amb la col·laboració del Laboratori de Ciències de la Comunicació.

Sinopsi

El documental narra la recerca conduïda per Oscar Vives, veí de Benassal i professor de Física de la Universitat de València que, a través d'una referència al seu poble natal en un llibre d'Antony Beevor, viatja fins a l'Arxiu Militar de Friburg. Allí troba la documentació que dóna sentit, 80 anys després, als bombardejos que la Legió Còndor va conduir al maig de 1938 com un experiment sobre quatre pobles del Maestrat.

Tràiler d'Experimento Stuka

Informació proporcionada per: Laboratori de Comunicació