'Embolcall' és el nou curtmetratge del professor i director Agustín Rubio

03/12/2018 | LABCOM

Embolcall és el nou curtmetratge escrit i dirigit pel professor del departament de Ciències de la Comunicació Agustín Rubio. La pel·lícula és una producció d'EOC Producciones Cinematográficas i compta amb la col·laboració de l'Institut Valencià de Cultura i del Laboratori de Ciències de la Comunicació de la Universitat Jaume I.

Embolcall ha comptat amb la participació de cinc alumnes egressats de la UJI: Amparo Valls (direcció d'art), Alba Simón (ajudant de direcció), Esteban Novillo (cap d'elèctrics), Maria Bustos (foto fixa) i Iván Moreno (making of). El rodatge del curtmetratge es va dur a terme de forma íntegra en el plató de televisió del LABCOM en el passat mes de juliol.

L'estrena d'Embolcall s'espera per a gener de 2019.

Sinopsi

Una vesprada de la tardor, Anna (María Almudéver), una psicòloga, rep la primera visita de Martí (Carles González), un adolescent aspirant a actor el comportament del qual s’ha tornat conflictiu des de fa un parell de mesos. Martí, que ha estat enviat pels seus pares, preocupats per ell, acudeix a consulta en contra de la seua voluntat. Per tal de començar la teràpia, Anna té apenes quaranta-cinc minuts per aconseguir vèncer l’escepticisme de Martí, que el xic diposite en ella la seua confiança i expresse allò que l’està turmentant. El seu encontre es converteix en un joc de màscares, en el qual Anna ha de generar empatia sense mostar-hi fisures que la deslegitimen a ulls de Martí o que aquest puga aprofitar per contraatacar, mentre que ell va travessant diversos estats emocionals que tracta d’encobrir o fingir.

Tràiler d'Embolcall.

Informació proporcionada per: Laboratori de Comunicació