Concurs de videos sobre accessibilitat i mobilitat sostenible

20/11/2018 | LABCOM

El dia 20 de novembre es tanca el termini per a la presentació de contribucions audiovisuals al certamen sobre mobilitat i desenvolupament sostenible en la universitat convocat pel projecte LIFE O-Mob en col·laboració amb la Universitat Autònoma de Barcelona i la Xarxa Europea d'Universitats per la Mobilitat Sostenible i la Conferència de Rectors de les Universitat Espanyoles.

La participació està oberta a estudiants, PDI i PAS de la Universitat Jaume I i cerca desenvolupar en format vídeo (1-2 minuts de durada) discursos positius sobre l'accessibilitat i la mobilitat en el campus des del compromís amb els objectius de desenvolupament sostenible establits en l'Agenda 2030 de les Nacions Unides.

Els guanyadors podran optar entre un premi d'entre el catàleg de recompenses oferit pel projecte.

Més informació i bases del concurs.

Informació proporcionada per: Laboratori de Comunicació