‘Ella’ d'Alba Segura i Oreto Soria guanya el concurs de vídeo promocional de l'ús del valencià

13/12/2017 | LABCOM

Dimarts passat 21 de novembre va tenir lloc la presentació dels actes del 85 aniversari dels Normes de Castelló a l'edifici del Menador Espai Cultural. El regidor de Normalització Lingüística, Ignasi García va aprofitar l'acte per donar a conèixer el vídeo guanyador del concurs promocional del valencià. El vídeo que porta per títol ‘Ella’ ha estat escollit entre 26 propostes. Es tracta d'una metàfora de com pots arribar a enamorar-te d'una persona i de com pots enamorar-te de la teva pròpia llengua perquè, com bé diuen elles, “ningú pot decidir com i quan pots enamorar-te”.

Les dues alumnes de Periodisme de la Universitat Jaume I van rebre la notícia amb molta alegria. Estaven locutant un magazín de radio en les cabines del LabCom quan, de sobte, va sonar el telèfon mòbil de Oreto. En un primer moment va pensar que podria ser publicitat comercial però era Carmen Cabanes, del departament de Normalització Lingüística de l'Ajuntament per comunicar-li que havien guanyat el concurs.

La presentació oficial del vídeo tindrà lloc dimarts que ve 12 de desembre a les 10:30 a la sala de plens de l'Ajuntament de Castelló, on les guanyadores rebran un diploma. A més, es projectarà el vídeo perquè tots els interessats puguin veure'l.

Informació proporcionada per: Laboratori de Comunicació