“Aniversari”, produit en colaboració amb LABCOM, consegueix cuatre premis en Cortometrando

10/11/2016 | LABCOM

“Aniversari”, un curtmetratge produït per Andrógina Films en col·laboració amb el LABCOM (Laboratori de Ciències de la Comunicació de l'UJI) ha aconseguit els quatre premis del Festival Cortometrando: el premi del jurat, el premi del públic, el de millor actor i el de millor actriu.

El curtmetratge en col·laboració amb el LABCOM va aconseguir els quatre premis —millor actor, millor actriu, el del públic i el del jurat— en el Festival Cortometrando de Curtmetratges de la Província de Castelló.

La productora Andrógina Films està formada pels exalumnes del Grau en Comunicació Audiovisual de l'UJI Miquel Bixquert, director del curt, i Anna Juesas, guionista i productora. En la producció, a més, han participat altres exalumnes com Sara Gallego, directora de fotografia.

“Aniversari” narra la vida d'Andreu i Emilia, dos ancians que viuen en un poble de l'interior de Castelló, i que intentaran esborrar el record d'un aniversari dolorós a través d'un viatge fins al mar. Aquesta fugida cap a davant de les seues emocions i esperances es convertirà en un impossible que els obligarà a enfrontar-se a les seues destinacions i pors.

Informació proporcionada per: Laboratori de Comunicació