10 raons per a patrocinar un projecte de l'UJI

Última modificació: 20/07/2017 | Font: SCP

Hi ha nombroses raons perquè una persona o entitat vulga col·laborar en un projecte o activitat de l' UJI. Ací teniu un decàleg amb algunes d'aquestes raons:

1- Per coincidència amb els valors que abandera un projecte o activitat de la Universitat i per a associar aqueixos valors a la imatge de la persona o entitat.

2- Per un sentiment de pertinença a la comunitat universitària que promou la seua implicació en el desenvolupament d'algun projecte universitari.

3- Perquè el públic objectiu del projecte o activitat patrocinable coincideix amb el de l'entitat patrocinadora i aquesta pretén aconseguir una imatge positiva entre aqueix públic.

4- Per a reivindicar la condició de persona o entitat ciutadana. Cada vegada més, les empreses i institucions comencen a preocupar-se per la seua responsabilitat social i cerquen en la seua col·laboració amb la Universitat un prestigi i reconeixement social que la seua pròpia activitat no proporciona.

5- Per a millorar la implantació local de l'entitat patrocinadora.

6- Per a elevar la notorietat de marca de l'entitat. El patrocini d'un projecte públic universitari pot oferir a una empresa o institució beneficis en imatge, en termes comunicatius, majors dels obtinguts mitjançant altres formes de comunicació.

7- Pels beneficis fiscals que reporta. La Llei 49/2002, de 23 de desembre, de règim fiscal de les entitats sense finalitats lucratives i dels incentius fiscals al mecenatge i la  Llei 27/2014, de 27 de novembre, de l'impost sobre societats ofereixen importants deduccions fiscals a les persones i entitats que realitzen aportacions o convenis de col·laboració empresarial amb la universitat pública de Castelló.

8- Perquè l'entitat patrocinadora es diferencie de la competència, obtenint uns beneficis en imatge que li atorguen un avantatge competitiu enfront de la resta d'organitzacions del seu sector.

9- Per a fomentar l'orgull entre els empleats i empleades de pertànyer a una entitat que col·labora amb projectes i activitats de la Universitat.

10- Per a beneficiar-se de les contraprestacions i reconeixements que atorga formar part del Programa de Patrocini i Mecenatge de la Universitat Jaume I.

Informació proporcionada per: Servei de Comunicació i Publicacions
Universitat Jaume I CIF: Q-6250003-H Av. de Vicent Sos Baynat, s/n 12071 Castelló de la Plana, Espanya
Tel.: +34 964 72 80 00 Fax: +34 964 72 90 16